Konyaaltı’nda gönüllülerden resim sergisi

Konyaaltı Belediyesi fuaye alanında Konyaaltı Sanatevi kursiyerleri tarafından yapılan yağlı boya resim sergisi açıldı.

Konyaaltı Belediyesi fuaye alanında Konyaaltı Sanatevi kursiyerleri tarafından yapılan yağlı boya resim sergisi açıldı. 2 hafta boyunca sürecek serginin açılışını Konyaaltı Belediye Başkanı Cem Kotan gerçekleştirdi.

Konyaaltı Sanatevi gönüllü öğretmeni Muzaffer Emine Kasbek ve 9 öğrencisinin hazırladığı yağlı boya eserlerden oluşan resim sergisi Konyaaltı Belediyesi fuaye alanında açıldı. Serginin açılışını Konyaaltı Belediye Başkanı Cem Kotan gerçekleştirdi. Açılışın ardından Başkan Kotan, Konyaaltı Sanatevi gönüllü öğretmeni Muzaffer Emine Kosbek ve katılımcılarla sergiyi gezdi.

Sergi, Konyaaltı Belediyesi fuaye alanında

Konyaaltı Belediye Başkanı Cem Kotan, sanata ve sanatçıya çok önem verdiklerini belirterek, tüm vatandaşları fuaye alanında bulunan sergiyi gezmeye davet etti. Yağlı boya sergisi 2 hafta boyunca 08.30-17.30 saatleri arasında gezilebilecek.

Manşetler

Hatay’da otomobille motosiklet çarpıştı: 4 yaralı
Silifke Belediyesi’ne yönelik ’rüşvet’ soruşturmasında belediye başkanı ile birlikte 8 kişi tutuklandı
Mersin’de çöp sahasında çıkan yangın ormanlık alana sıçradı
Rus turist bahçede ölü bulundu
Osmaniye’de bıçaklı kavga: 1 ölü
Kazada uçuruma yuvarlanan cip hurdaya döndü: 1 ölü
Üst geçitte 4 araç birbirine girdi: 1 yaralı
Antalya’da elektrik trafosunda çıkan yangın kokuttu
Burdur’da otomobil ile hafif ticari araç çarpıştı: 5 yaralı
’Dur’ ihtarına uymadı, yaşanan kovalamacının ardından yakalandı