Kozan’da 2023-2024 Eğitim-Öpretim yılı başladı

Kozan İlçe Milli Eğitim Müdürü Gazi Keleş, 2023-2024 eğitim ve öğretim yılının başlamasıyla birlikte, Kozan Hükümet Konağı bahçesinde bulunan...

Kozan İlçe Milli Eğitim Müdürü Gazi Keleş, 2023-2024 eğitim ve öğretim yılının başlamasıyla birlikte, Kozan Hükümet Konağı bahçesinde bulunan Atatürk büstüne çelenk koyarak şükranlarını sundu.

Törene Kozan Belediye Başkan Yardımcısı Faruk Sönmez, Milli Eğitim Şube Müdürleri ve okul müdürleri de katıldı.

Keleş yaptığı açıklamada, "2023-2024 eğitim öğretim yılı başladı. Tüm öğrencilerimize, öğretmenlerimize, idarecilerimize, Kozan'ımıza, ülkemize ve insanlığa hayırlı uğurlu olsun diyorum. Kazasız, belasız, vukuatsız, doğal afetlerden uzak, sağlıklı, huzurlu bir eğitim öğretim yılı geçirmeyi temenni ediyorum" dedi.

Keleş, "Bu yıl Kozan'da yaklaşık 30 bin öğrenci eğitim öğretime başlarken, öğretmenler ve idareciler de toplamda 2 bin 750 kişi ile bu önemli göreve başladı. Hepimize hayırlı uğurlu olsun. Yüce Rabb'imden başarılar diliyorum" şeklinde konuştu.

Öğrencilerin heyecanla beklediği İlköğretim Haftası etkinlikleri ise Çarşamba günü 10.00'da 60. Yıl İlkokulu'nda gerçekleşecek. Eğitim ve öğretim yılının başlamasıyla birlikte, Kozan'da eğitim sevdalıları coşkuyla yeni bir öğrenme yolculuğuna adım attı.

Manşetler

Kahramanmaraş’ta tarlaya yıldırım düştü: 1 yaralı
Adana’da oto galericiler sitesinde silahlı saldırı: Çok sayıda araç zarar gördü
Avrupa ülkelerine ’dijital mektup’ göndererek dolandırıcılık yapan şebeke çökertildi
Isparta’da park halindeki araçta 2 gencin cansız bedeni bulundu
Antalya’da otluk alan yangını itfaiye ekiplerince söndürüldü
Mersin’de suç örgütüne yönelik operasyonda 16 tutuklama
Çocuklarını okuldan almak için yola çıkan anne, motosikletiyle karıştığı kazada hayatını kaybetti
Nostalji tramvayında yangın: Esnafın dikkati tramvayı kül olmaktan kurtardı
Adana’da minibüsün çarptığı yaya hayatını kaybetti
Isparta’da 5 kişinin hayatını kaybettiği feci kazada sürücü tutuklanarak cezaevine gönderildi