"Lezzet Treni" Pozantı’da

ADANA (İHA) – Adana'da bu yıl yedincisi düzenlenen Uluslararası Adana Lezzet Festivali çerçevesinde sabah saatlerinde Adana'dan hareket eden "Lezzet Treni"...

ADANA (İHA) – Adana'da bu yıl yedincisi düzenlenen Uluslararası Adana Lezzet Festivali çerçevesinde sabah saatlerinde Adana'dan hareket eden "Lezzet Treni" ile Pozantı'ya giden misafirler, burada doğayla baş başa kahvaltı yapma imkanı buldu.

Adana Valiliği'nin ev sahipliğinde bu yıl "100. Yılında Cumhuriyet Lezzetleri" temasıyla 7.'si organize edilen "Uluslararası Adana Lezzet Festivali" programı çerçevesinde misafirler önce Karaisalı ilçesinde bulunan Varda Köprüsü'nü ziyaret etti. Burada gurmelerin, şeflerin, sosyal medya fenomenlerinin ve gazetecilerin olduğu yaklaşık 250 kişilik grup bol bol fotoğraf çekildi. Grup, ardından Pozantı ilçesine bağlı Belemedik Tabiat Parkı'na getirildi.

Misafirler, "Lezzet Treni" ile geldikleri Belemedik'te Pozantı'ya has organik ürünlerden oluşan kahvaltı ile ağırlandı.

"Tüm Türkiye'yi Belemedik'e davet ediyorum"

Adana Valisi Yavuz Selim Köşger, Belemedik'in gözlerden uzak saklı bir cennet olmasından mutlu olduğunu söyledi. Belemedik'e ilk defa geldiğini belirten Köşger, "Buranın doğası, coğrafyası ve buradaki sıcak karşılama sayesinde stres atmış olduk. Belemedik, çok doğal ve dinlendirici bir ortamı var. Belemedik Mahallesi'nde yapılan projeleri her zaman destekleyeceğiz. Tüm Türkiye'yi buraya davet ediyorum. Burayı gelip görsünler. Buraya gelmekten dolayı çok mutlu oldum" ifadelerini kullandı.

Uluslararası Adana Lezzet Festivali çerçevesinde yapılan Lezzet Treni yolculuğu, katılımcılardan tam not aldı.

Manşetler

Kumluca’da yüzme alanlarında denetim
Yolcu otobüsünün çarptığı yaya hayatını kaybetti
Direksiyon başında rahatsızlanan servis şoförünün kullandığı midibüs direğe çarptı
Yalnız yaşayan adam bahçe duvarının altında ölü bulundu
Metruk gecekonduda çıkan yangın korkuttu
Eski eşini eşarp ve yastıkla boğan sanık, olay gecesi kız arkadaşına trafikte birisini öldürdüğünü söylemiş
Maskeli hırsızlar çaldı, polis yakaladı: "Çok şükür bulundu"
Seyir halindeki motosiklet alevlere teslim oldu
Polisi karşısında görünce motosikleti bırakıp kaçtı
Su alarak batmaya başlayan tekne SAK ekiplerince çıkarıldı