LGS’de başarı elde eden öğrenciler altın ile ödüllendirildi

Antalya'nın Kumluca ilçesinde Liselere Geçiş Sistemi (LGS) sınavında Türkiye genelinde yüzde 1'lik başarı dilimine giren 9 öğrenci, düzenlenen törende...

Antalya'nın Kumluca ilçesinde Liselere Geçiş Sistemi (LGS) sınavında Türkiye genelinde yüzde 1'lik başarı dilimine giren 9 öğrenci, düzenlenen törende altınla ödüllendirildi.

Antalya'nın Kumluca ilçesinde LGS'de Türkiye genelinde yüzde 1'lik dilime girerek önemli bir başarıya imza atan 9 öğrenci için ödül töreni düzenlendi. Kumluca Kaymakamlığı toplantı salonunda gerçekleştirilen törende başarılı öğrencilere altın hediye edildi. Törene Milli Eğitim Bakanlığı Mesleki ve Teknik Eğitim eski Genel Müdürü Osman Nuri Gülay da katılarak öğrencilere destek oldu. Tören sırasında yaptığı konuşmada, eğitimin önemine vurgu yapan Gülay, öğrencilerin azim ve kararlılıkla yollarına devam etmeleri gerektiğini belirtti. Kumluca İlçe Milli Eğitim Müdürü Yusuf Tekdemir de törende yaptığı konuşmada, ilçeden 9 öğrencinin Türkiye genelinde yüzde 1'lik dilime girmesinin büyük bir başarı olduğunu söyledi. Bu başarının Kumluca'nın eğitim kalitesini ortaya koyduğunu vurgulayan Tekdemir, öğrencileri tebrik ederken, emeği geçen öğretmenlere ve ailelere de teşekkür etti.

Konuşmaların ardından dereceye giren öğrenciler tek tek sahneye davet edilerek ödülleri takdim edildi. Öğrencilere altınlarını İlçe Milli Eğitim Müdürü Yusuf Tekdemir ve Osman Nuri Gülay birlikte verdi.

Manşetler

Hatay’da otomobille motosiklet çarpıştı: 4 yaralı
Silifke Belediyesi’ne yönelik ’rüşvet’ soruşturmasında belediye başkanı ile birlikte 8 kişi tutuklandı
Mersin’de çöp sahasında çıkan yangın ormanlık alana sıçradı
Rus turist bahçede ölü bulundu
Osmaniye’de bıçaklı kavga: 1 ölü
Kazada uçuruma yuvarlanan cip hurdaya döndü: 1 ölü
Üst geçitte 4 araç birbirine girdi: 1 yaralı
Antalya’da elektrik trafosunda çıkan yangın kokuttu
Burdur’da otomobil ile hafif ticari araç çarpıştı: 5 yaralı
’Dur’ ihtarına uymadı, yaşanan kovalamacının ardından yakalandı