Manavgat 23 Nisan Satranç Turnuvasına 300 genç katıldı

Manavgat Belediyesi'nin her yıl geleneksel olarak düzenlediği 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı Satranç Turnuvası, Atatürk Kültür Merkezi'nde...

Manavgat Belediyesi'nin her yıl geleneksel olarak düzenlediği 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı Satranç Turnuvası, Atatürk Kültür Merkezi'nde yapıldı.

Manavgat Gençlik ve Spor İlçe Müdürlüğü işbirliğiyle 16-17 Nisan tarihlerinde gerçekleştirilen turnuvaya, Açık Yaş Kategorisi ve Genel Kategori dalında toplamda 300 çocuk ve genç katıldı. Satranç turnuvasına katılan çocuklar, dereceye girebilmek için ter döktü. Dereceye girenlere madalyalarını Manavgat Belediye Başkanı Şükrü Sözen'i temsilen başkan yardımcısı Mustafa Ceylan takdim etti. Turnuvayı merakla takip eden ailelerin heyecanı ise neşeli anlara sahne oldu.

Konu ile ilgili konuşan Manavgat Belediye Başkanı Şükrü Sözen, " Gençlerimizin ve çocuklarımızın zeka oyunları ile kendilerine olan özgüvenini geliştirmelerine katkı sağlıyoruz. Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ümüzün çocuklarımıza verdiği değer ve öneme ithafen düzenlenen turnuvayı da her sene geleneksel hale getirdik. Müsabakalara katılan tüm çocuklarımıza teşekkür ediyor, dereceye giren ve emeği geçen herkesi kutluyorum" dedi.

Manşetler

Antakya’da sazlık yangını
Hatay’da anız yangını büyümeden söndürüldü
Payas’ta iş yeri alevlere teslim oldu
Cezaevinden izinli çıkan şahıs boş arazide ölü bulundu
Teknede mahsur kalanları kurtarmak için giden balıkçı teknesi de arızalandı
Osmaniye’de 6 ağır tonajlı aracın karıştığı kazada 2 kişi yaralandı
Osmaniye’de 66 yaşındaki şahsı bıçakla öldüren zanlı tutuklandı
Kahramanmaraş’ta tarlaya yıldırım düştü: 1 yaralı
Adana’da oto galericiler sitesinde silahlı saldırı: Çok sayıda araç zarar gördü
Avrupa ülkelerine ’dijital mektup’ göndererek dolandırıcılık yapan şebeke çökertildi