Manavgat Belediyespor Play-Off’ta tur atladı

Manavgat Belediyespor, Bölgesel Amatör Lig (BAL) 3. Lig'e yükselme play-off 1. tur mücadelesinde Yeşil Çivril Belediyespor'u penaltı atışları ile mağlup...

Manavgat Belediyespor, Bölgesel Amatör Lig (BAL) 3. Lig'e yükselme play-off 1. tur mücadelesinde Yeşil Çivril Belediyespor'u penaltı atışları ile mağlup ederek bir üst tura yükseldi.

Bölgesel Amatör Lig (BAL) 3. Lig'e yükselme play-off 1. tur mücadelesinde mücadele eden Manavgat Belediyespor, Manavgat Atatürk Stadı'nda Yeşil Çivril Belediyespor'u konuk etti. Yeşil Beyazlılar, 32. dakikada Cengizhan Kasap'ın kendi kalesine attığı golle ilk yarıyı 1-0 geride kapattı. İkinci yarıda baskısını artıran Manavgat temsilcisi, 75. dakikada Anıl Yıldırım'ın golüyle skoru eşitledi. Normal süresi ve uzatma dakikaları 1-1 eşitlikle tamamlanan karşılaşmada penaltılarda rakibine 4-3 üstünlük sağlayan Manavgat Belediyespor, sahadan galibiyetle ayrılarak adını bir üst tura yazdırdı. Bu sonuçla birlikte Manavgat Belediyespor'un 2. turdaki rakibi 1923 Afyonkarahisarspor oldu.

Manşetler

Osmaniye’de gıda zehirlenmesi şüphesiyle 53 kişi hastaneye başvurdu
Alanya’da kaçak alkol operasyonu: Bin litre kaçak alkol ele geçirildi
Serik’te hortum paniği: Üzerine tente devrilen vatandaşın yardımına çevredekiler yetişti
Aksu’daki orman yangını kontrol altına alındı, 10 hektar alan zarar gördü
Serik’te hortum paniği: Tente müşterilerin üzerine çöktü, facia saniyelerle atlatıldı
Aksu’da orman yangınına havadan ve karadan müdahale
Antalya’da iş yerini kurşunlayan 2 kişi yakalandı
Park halinde yanan otomobil kullanılmaz hale geldi
Oto elektrik ustası iş yerinde ölü bulundu
Tır ile işçi servisi çarpıştı: 12 yaralı