Manavgat’ta miniklere ’Engelleri birlikte aşarız’ eğitimi

Manavgat Belediyesi, 3 Aralık Dünya Engelliler Günü kapsamında belediye eğitim kurumlarında öğrenim gören öğrencilere yönelik farkındalık eğitimi...

Manavgat Belediyesi, 3 Aralık Dünya Engelliler Günü kapsamında belediye eğitim kurumlarında öğrenim gören öğrencilere yönelik farkındalık eğitimi düzenledi. "Engelleri Birlikte Aşarız" temasıyla gerçekleştirilen programda çocuklara engelli bireylerle iletişim, empati ve doğru yaklaşım konularında bilgilendirme yapıldı.

Manavgat Belediyesi Engelli ve Çocuk Aktivite Merkezi (EÇAM) eğitmenleri tarafından verilen eğitimde öğrenciler; görme, işitme ve ortopedik engelli bireylerin günlük hayatta karşılaştıkları zorlukları, bu bireylere nasıl yardımcı olunabileceğini ve toplumsal yaşamda kapsayıcılığın önemini uygulamalı örneklerle öğrenme fırsatı buldu.

Program sonunda öğrenciler, farkındalık afişleri ve etkinlik materyalleriyle hatıra fotoğrafı çektirdi.

Manşetler

Osmaniye’de bıçaklı kavga: 1 ölü
Kazada uçuruma yuvarlanan cip hurdaya döndü: 1 ölü
Üst geçitte 4 araç birbirine girdi: 1 yaralı
Antalya’da elektrik trafosunda çıkan yangın kokuttu
Burdur’da otomobil ile hafif ticari araç çarpıştı: 5 yaralı
’Dur’ ihtarına uymadı, yaşanan kovalamacının ardından yakalandı
Aksu’da zabıta ekiplerinden dilenci denetimi
Düştü diye ihbar ettiği babası bile düşmediğine ikna edemedi
Alara Çayı’nda kayıp genç için aramalar 11’inci gününde devam ediyor
Havuzda tesettür mayo yasağında site görevlisi tutuklandı