Manavgat’ta sezon öncesi ulaşım ve güvenlik masaya yatırıldı

Manavgat Belediye Başkan Vekili Mehmet Çiçek başkanlığında, yaz mevsiminin yaklaşmasıyla birlikte ilçedeki turistik bölgelerde yaşanması beklenen hareketliliğe...

Manavgat Belediye Başkan Vekili Mehmet Çiçek başkanlığında, yaz mevsiminin yaklaşmasıyla birlikte ilçedeki turistik bölgelerde yaşanması beklenen hareketliliğe yönelik ulaşım ve güvenlik konularının ele alındığı değerlendirme toplantısı gerçekleştirildi.

Manavgat Belediyesi Side Hizmet Binası'nda düzenlenen toplantıya kolluk kuvvetleri temsilcileri, belediye başkan yardımcıları ve ilgili birim müdürleri katıldı. Toplantıda, yaz sezonunda ilçe genelinde artması öngörülen yoğunluğun düzenli şekilde yönetilmesi, vatandaşlar ile yerli ve yabancı misafirlerin huzur ve güven içinde bir sezon geçirmesi için alınabilecek tedbirler masaya yatırıldı.

Manavgat Belediye Başkan Vekili Mehmet Çiçek, Manavgat'ın Türkiye'nin en önemli turizm merkezlerinden biri olduğunu belirterek, ilçede sezonun sorunsuz geçirilmesi adına tüm kurumlarla eşgüdüm içinde hareket etmeyi önemsediklerini ifade etti.

Manşetler

Isparta’da aranan 31 şahıs yakalandı
Mersin’de yola akan mazot zincirleme kazaya neden oldu, 4 araç birbirine girdi
Tartışmalı güreşler olaylı başladı
Tarsus’ta ehliyetinin süresi dolan sürücülere yönelik denetim
Adana’da Çakıt Çayı’nda mahsur kalan vatandaş itfaiye ve jandarma ekiplerince kurtarıldı
Antalya’da termometreler 41 dereceyi gösterdi, hissedilen sıcaklık bunalttı
Mermer ocağındaki şantiye barakasında çıkan yangında 1 işçi hayatını kaybetti
Annesine sinirlendi kendini eve kapatıp yakmaya çalıştı, mahallede korku ve öfke dolu anlar
Adana’nın Feke ilçesinde yangın çıkan ev kullanılamaz hale geldi
Muhittin Böcek’ten cezaevinde ek ifade: "Ekrem İmamoğlu benden 15 milyon Euro istedi, 5 milyonu havala sistemiyle gönderdim"