Mersin Büyükşehir Belediyesinden ‘Yıldızların Altında’ konseri

Mersin Büyükşehir Belediyesi tarafından düzenlenen "Yıldızların Altında" konserine vatandaşlar yoğun ilgi gösterdi.

Mersin Büyükşehir Belediyesi tarafından düzenlenen "Yıldızların Altında" konserine vatandaşlar yoğun ilgi gösterdi.

Büyükşehir Belediyesi Kültür ve Sosyal İşler Dairesi tarafından "Yıldızların Altında Konseri" düzenlendi. Konserde Mersinliler keyifli bir akşam yaşadı.

Atatürk Parkı içerisindeki Amfi Tiyatroda Mersin Büyükşehir Belediyesi Türk Müziği Orkestrası tarafından gerçekleştirilen konsere Mersinliler yoğun ilgi gösterdi. Türk Sanat Müziği ve Türk Halk Müziğinin birbirinden güzel parçalarını, Mersinliler yıldızların altında hep birlikte söyledi. Konser sonunda Kültür ve Sosyal İşler Dairesi Koordinatörü ve Opera Sanatçısı Bengi İspir Özdülger, tüm orkestra üyelerini tebrik ederek, şef İlker Bozkurt'a çiçek verdi.

Manşetler

Antakya’da sazlık yangını
Hatay’da anız yangını büyümeden söndürüldü
Payas’ta iş yeri alevlere teslim oldu
Cezaevinden izinli çıkan şahıs boş arazide ölü bulundu
Teknede mahsur kalanları kurtarmak için giden balıkçı teknesi de arızalandı
Osmaniye’de 6 ağır tonajlı aracın karıştığı kazada 2 kişi yaralandı
Osmaniye’de 66 yaşındaki şahsı bıçakla öldüren zanlı tutuklandı
Kahramanmaraş’ta tarlaya yıldırım düştü: 1 yaralı
Adana’da oto galericiler sitesinde silahlı saldırı: Çok sayıda araç zarar gördü
Avrupa ülkelerine ’dijital mektup’ göndererek dolandırıcılık yapan şebeke çökertildi