Mersin’de 2023- 2024 eğitim öğretim yılı toplantısı yapıldı

Mersin'de, Milli Eğitim Bakanlık müfettişleri başkanlığında, İl Milli Eğitim Müdürü Adem Koca ve İl Milli Eğitim Müdürlüğü idarecilerinin katılımlarıyla...

Mersin'de, Milli Eğitim Bakanlık müfettişleri başkanlığında, İl Milli Eğitim Müdürü Adem Koca ve İl Milli Eğitim Müdürlüğü idarecilerinin katılımlarıyla 2023-2024 eğitim öğretim yılına ilişkin toplantı gerçekleştirildi.

Toplantıda konuşan İl Milli Eğitim Müdürü Adem Koca, eğitim öğretim süreçlerinin sağlıklı bir şekilde yürütülmesinin temel koşullarından birinin de rehberlik ve denetim süreçlerinin doğru, zamanında ve adil olarak yürütülmesi olduğunu belirterek, "Bu anlamda çalışmalarını başarıyla sürdüren tüm meslektaşlarıma en kalbi teşekkürlerimi sunuyorum. Bizlerin tek amacı Milli Eğitim Bakanlığımızın bağlı olduğu temel kanunlar ve yönergeler ışığında, müdürlüğümüze bağlı okul ve kurumlarımızı iyi şekilde yönetmektir. 2023-2024 eğitim öğretim yılında da bakanlığımızın yönergeleri doğrultusunda ve her daim dayanışma içinde özverili, özenli, titiz çalışmalar yürütmenizi bekliyor, başarılı bir eğitim öğretim yılı temenni ediyorum" dedi.

Manşetler

Kahramanmaraş’ta tarlaya yıldırım düştü: 1 yaralı
Adana’da oto galericiler sitesinde silahlı saldırı: Çok sayıda araç zarar gördü
Avrupa ülkelerine ’dijital mektup’ göndererek dolandırıcılık yapan şebeke çökertildi
Isparta’da park halindeki araçta 2 gencin cansız bedeni bulundu
Antalya’da otluk alan yangını itfaiye ekiplerince söndürüldü
Mersin’de suç örgütüne yönelik operasyonda 16 tutuklama
Çocuklarını okuldan almak için yola çıkan anne, motosikletiyle karıştığı kazada hayatını kaybetti
Nostalji tramvayında yangın: Esnafın dikkati tramvayı kül olmaktan kurtardı
Adana’da minibüsün çarptığı yaya hayatını kaybetti
Isparta’da 5 kişinin hayatını kaybettiği feci kazada sürücü tutuklanarak cezaevine gönderildi