Mersin’de 37 bin öğrenciye ücretsiz yemek verilecek

Milli Eğitim Bakanlığınca başlatılan 2022-2023 eğitim öğretim yılında yurt genelinde 5 milyon öğrenciye ücretsiz yemek dağıtımı projesi çerçevesinde,...

Milli Eğitim Bakanlığınca başlatılan 2022-2023 eğitim öğretim yılında yurt genelinde 5 milyon öğrenciye ücretsiz yemek dağıtımı projesi çerçevesinde, Mersin'de 37 bin 69 öğrenciye ücretsiz yemek hizmeti verilecek.

Konuyla ilgili açıklama yapan Mersin İl Milli Eğitim Müdürü Adem Koca, 13 ilçede yürüttükleri çalışmalarla ücretsiz yemek hizmeti sundukları öğrenci sayısını arttıracaklarını belirterek, "Proje çerçevesinde okul öncesi öğrencilerimize en sağlıklı yemek hizmetini vermek için halk eğitimi merkezlerimizde "Erken Çocukluk Döneminde Beslenme ve Aşçılık Kursu'nu başlatıyoruz. Aşçılığa ilgi duyan tüm vatandaşlarımızı halk eğitimi merkezlerimize baş vurarak bu kursumuzdan istifade etmeye davet ediyorum. İkinci dönem okullarımızın açıldığı ilk günden itibaren tüm okul öncesi öğrencilerimize ücretsiz yemek dağıtacağız. Mersin'de 6 Şubat Pazartesi gününden itibaren 37 bin 69 öğrencimiz ücretsiz yemek hizmetinden faydalanacaktır. Yürüttüğümüz çalışmalarla bu sayıyı artırarak daha fazla öğrencimize ücretsiz yemek hizmeti ulaştıracağız" dedi.

Manşetler

Cezaevinden izinli çıkan şahıs boş arazide ölü bulundu
Teknede mahsur kalanları kurtarmak için giden balıkçı teknesi de arızalandı
Osmaniye’de 6 ağır tonajlı aracın karıştığı kazada 2 kişi yaralandı
Osmaniye’de 66 yaşındaki şahsı bıçakla öldüren zanlı tutuklandı
Kahramanmaraş’ta tarlaya yıldırım düştü: 1 yaralı
Adana’da oto galericiler sitesinde silahlı saldırı: Çok sayıda araç zarar gördü
Avrupa ülkelerine ’dijital mektup’ göndererek dolandırıcılık yapan şebeke çökertildi
Isparta’da park halindeki araçta 2 gencin cansız bedeni bulundu
Antalya’da otluk alan yangını itfaiye ekiplerince söndürüldü
Mersin’de suç örgütüne yönelik operasyonda 16 tutuklama