Mersin’de ’Doğa Bizi Çağırıyor’ etkinliği

Mersin Büyükşehir Belediyesi Kadın ve Aile Hizmetleri Dairesi bünyesinde geleneksel hale getirilen "Doğa Bizi Çağırıyor" etkinlikleriyle vatandaşlar doğa...

Mersin Büyükşehir Belediyesi Kadın ve Aile Hizmetleri Dairesi bünyesinde geleneksel hale getirilen "Doğa Bizi Çağırıyor" etkinlikleriyle vatandaşlar doğa ile iç içe bir gün geçiriyor.

Avrupa Hareketlilik Haftası çerçevesinde Toroslar ilçesi Kayrakkeşlik Efrenk Vadisi'nde düzenlenen yürüyüş etkinliği ile katılımcıları doğanın içinde temiz havada hem yürüyüş yaptı hem de sosyalleşti.

"Doğa Bizi Çağırıyor" etkinlikleri ile doğaseverler her defasında yeni bir rota ile farklı bir doğal güzelliğin keşfine çıkıyor. Ücretsiz olarak düzenlenen etkinlikler öncesinde kayıt yaptırarak başvuran vatandaşlar için, Tarsus Kültür Merkezi'nin önünden ve Mersin pozcuda servis kaldırıldı.

Yeşilin içindeki bir rota da Kayrakkeşlik Efrenk Vadisi oldu. Sabah 08.30 ile 16.00 saatleri arasında devam eden etkinliğe Tarsus ve Mersin'den yaklaşık 100 doğasever katıldı. Her yaştan Mersinlinin katılım sağladığı etkinlikler, Mersin'in tarihi ve doğal güzelliklerinin saklı olduğu farklı rotalarla devam edecek.

Manşetler

Cezaevinden izinli çıkan şahıs boş arazide ölü bulundu
Teknede mahsur kalanları kurtarmak için giden balıkçı teknesi de arızalandı
Osmaniye’de 6 ağır tonajlı aracın karıştığı kazada 2 kişi yaralandı
Osmaniye’de 66 yaşındaki şahsı bıçakla öldüren zanlı tutuklandı
Kahramanmaraş’ta tarlaya yıldırım düştü: 1 yaralı
Adana’da oto galericiler sitesinde silahlı saldırı: Çok sayıda araç zarar gördü
Avrupa ülkelerine ’dijital mektup’ göndererek dolandırıcılık yapan şebeke çökertildi
Isparta’da park halindeki araçta 2 gencin cansız bedeni bulundu
Antalya’da otluk alan yangını itfaiye ekiplerince söndürüldü
Mersin’de suç örgütüne yönelik operasyonda 16 tutuklama