Mersin’de gençlere dijital farkındalık semineri

Mersin İl Jandarma Komutanlığı Siber Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, üç farklı okulda öğrenci ve öğretmenlere yönelik siber güvenlik...

Mersin İl Jandarma Komutanlığı Siber Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, üç farklı okulda öğrenci ve öğretmenlere yönelik siber güvenlik eğitimi düzenledi.

Ekipler tarafından Akdeniz Mesleki Eğitim Merkezi, Mezitli Anadolu İmam Hatip Lisesi ve Hacı Zarife Çelebi Aygar Anadolu Lisesi'nde gerçekleştirilen eğitim faaliyetlerine toplam 680 öğrenci ve 12 öğretmen katıldı.

Eğitimlerde siber zorbalık, sosyal medya kullanımında dikkat edilmesi gereken hususlar, güvenli internet kullanımı, dijital bağımlılık, dijital okuryazarlık ve kredi kartı dolandırıcılığı konularında katılımcılara kapsamlı bilgiler verildi.

Yetkililer, gençlerin dijital ortamda bilinçli, güvenli ve sorumluluk sahibi bireyler olarak yetişmelerine yönelik farkındalık çalışmalarının kararlılıkla sürdürüleceğini belirtti.

Manşetler

Toroslarda bahar: 2 bin 400 rakıma taşınan arılar mesaiye başladı
Denize düşen 60 yaşındaki adam boğularak öldü
Taksiyle göçmen kaçıran insan tacirleri polisten kaçamadılar
Çaldığı motosikletle dolaşırken yakalandı: "Polise teslim etmeye gidiyordum" dedi
Isparta’da kestiği ağacın altında kalan adam hayatını kaybetti
Park halindeki aracın tavanında çıkan yangına vatandaşlar müdahale etti
Kamyondan dökülen hafriyatın altında kalan 2 işçi yaralandı
Battaniyenin içinden çıkan para ve cüzdanları teslim etti, yaşlı kadın poşeti sordu
Kırıkhan’da anız yangını yaşandı
Belen’de pikapla çarpışan motosikletin sürücüsü şarampole yuvarlandı