Mersin’de gençlere dijital farkındalık semineri

Mersin İl Jandarma Komutanlığı Siber Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, üç farklı okulda öğrenci ve öğretmenlere yönelik siber güvenlik...

Mersin İl Jandarma Komutanlığı Siber Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, üç farklı okulda öğrenci ve öğretmenlere yönelik siber güvenlik eğitimi düzenledi.

Ekipler tarafından Akdeniz Mesleki Eğitim Merkezi, Mezitli Anadolu İmam Hatip Lisesi ve Hacı Zarife Çelebi Aygar Anadolu Lisesi'nde gerçekleştirilen eğitim faaliyetlerine toplam 680 öğrenci ve 12 öğretmen katıldı.

Eğitimlerde siber zorbalık, sosyal medya kullanımında dikkat edilmesi gereken hususlar, güvenli internet kullanımı, dijital bağımlılık, dijital okuryazarlık ve kredi kartı dolandırıcılığı konularında katılımcılara kapsamlı bilgiler verildi.

Yetkililer, gençlerin dijital ortamda bilinçli, güvenli ve sorumluluk sahibi bireyler olarak yetişmelerine yönelik farkındalık çalışmalarının kararlılıkla sürdürüleceğini belirtti.

Manşetler

Kuyuya düşen koyunlar zorlu operasyonla kurtarıldılar
Hassa’da otluk alandan alevler yükseldi
Sulama kanalına düşen keçisini kurtarmaya çalışırken hayatını kaybetti
Antalya’da 1 ay önce taşındıkları daire yangında küle döndü
Osmaniye’de tankerin lastiklerinden çıkan yangın zeytin bahçesine sıçradı
Antalya’da 3 katlı binanın zemin katında çıkan yangın korkuttu
Burdur’da minibüs tarlaya uçtu: 8 yaralı
Alevlere teslim olan traktörde yaşanan patlama kameraya yansıdı
Kayıp olarak aranan 15 yaşındaki Fatma’dan iyi haber
Kayalıklardan düşen işçi yaralandı