Mersin’de öğrencilere ’siber farkındalık’ eğitimi

Mersin'de, İl Jandarma Komutanlığı ekiplerince, güvenli ve bilinçli internet kullanımını sağlamak ve siber güvenlik alanında siber farkındalık oluşturmak...

Mersin'de, İl Jandarma Komutanlığı ekiplerince, güvenli ve bilinçli internet kullanımını sağlamak ve siber güvenlik alanında siber farkındalık oluşturmak amacıyla öğrencilere eğitim verildi.

İl Jandarma Komutanlığından yapılan açıklamaya göre, her yaş grubundan bireyleri bilinçlendirmek amacıyla Mezitli İlçesi 100. Yıl Anadolu Lisesi öğretmen ve öğrencilerine yönelik siber farkındalık, siber zorbalık, güvenli internet kullanımı, dijital bağımlılık ve sosyal medya kullanımında dikkat edilmesi gereken konular hususunda bilgilendirme eğitimi verildi.

220 öğrencinin katıldığı eğitimlerde, siber suçların gerçekleşmeden engellenmesi, maddi manevi zararların en aza indirgenmesi, siber suçlarla ilgili farkındalık ve bilinç oluşturulmasının hedeflendiği bildirildi.

Manşetler

Metruk gecekonduda çıkan yangın korkuttu
Eski eşini eşarp ve yastıkla boğan sanık, olay gecesi kız arkadaşına trafikte birisini öldürdüğünü söylemiş
Maskeli hırsızlar çaldı, polis yakaladı: "Çok şükür bulundu"
Seyir halindeki motosiklet alevlere teslim oldu
Polisi karşısında görünce motosikleti bırakıp kaçtı
Su alarak batmaya başlayan tekne SAK ekiplerince çıkarıldı
Antalya’da çocuklar süs havuzuna girerek serinledi
İskenderun’da apartman dairesinden alevler yükseldi
Alevlerin yükseldiği apartman dairesinde dumandan etkilenen 3 kişiyi itfaiye kurtardı
Nişanlısı tarafından öldürülen genç kadın rahatsız edici derecede kıskanıldığını ve ayrılmak istediğini kuyumcuya anlatmış