Mersin’de öğrencilere siber güvenlik eğitimi

Mersin'de öğrencilere siber güvenlik, internetin doğru kullanımı ve dijital bağımlılık konularında bilgi verildi.

Mersin'de öğrencilere siber güvenlik, internetin doğru kullanımı ve dijital bağımlılık konularında bilgi verildi.

İl Emniyet Müdürlüğü Siber Suçlarla Mücadele Şubesi ekipleri tarafından, daire başkanlığı koordinasyonunda yürütülen SİBERAY Projesi ile siber suçların önlenmesi, maddi ve manevi zararların azaltılması ve farkındalık oluşturulması amacıyla Akdeniz ilçesindeki 75. Yıl Fen Lisesi'nde seminer gerçekleştirildi. "İnternetin Güvenli Kullanımı, Siber Zorbalık ve Dijital Bağımlılık" konularında iki oturumda toplam 310 öğrenci ve 5 öğretmene bilgi verildi. Katılımcılara el broşürleri dağıtılırken SİBERAY sosyal medya hesaplarının takip edilmesi önerildi.

İl Emniyet Müdürlüğü yetkilileri, dijital güvenliğe dikkat çekmek ve gençlerin interneti bilinçli kullanmasını sağlamak amacıyla yürütülen çalışmaların kararlılıkla devam edeceğini bildirildi.

Manşetler

Rus turist bahçede ölü bulundu
Osmaniye’de bıçaklı kavga: 1 ölü
Kazada uçuruma yuvarlanan cip hurdaya döndü: 1 ölü
Üst geçitte 4 araç birbirine girdi: 1 yaralı
Antalya’da elektrik trafosunda çıkan yangın kokuttu
Burdur’da otomobil ile hafif ticari araç çarpıştı: 5 yaralı
’Dur’ ihtarına uymadı, yaşanan kovalamacının ardından yakalandı
Aksu’da zabıta ekiplerinden dilenci denetimi
Düştü diye ihbar ettiği babası bile düşmediğine ikna edemedi
Alara Çayı’nda kayıp genç için aramalar 11’inci gününde devam ediyor