Mersin’de ’Okulda Diyabet Eğitim Programı’ tamamlandı

Mersin'deki tüm eğitim kurumlarında "Okulda Diyabet Eğitim Programı" tamamlandı.

Mersin'deki tüm eğitim kurumlarında "Okulda Diyabet Eğitim Programı" tamamlandı.

İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından Milli Eğitim Bakanlığı, Sağlık Bakanlığı, Çocuk Endokrinolojisi ve Diyabet Derneği işbirliğinde diyabetli çocukların okuldaki bakımlarını güçlendirmek, öğretmen ve öğrencilere çocuklarda diyabet hakkında farkındalık oluşturmak amacıyla başlatılan "Okulda Diyabet Eğitim Programının" Mersin'in tüm ilçelerimizde tamamlandığını bildirdi.

Ocak ayında başlatılan ve 13 ilçede, yönetici ve öğretmenlerden oluşan bin 875 katılımcıya verildiğini kaydeden İl Milli Eğitim Müdürü Adem Koca, "Çocuklarımızın sağlıkları her şeyin başında gelmektedir. TİP 1 diyabet, tüm dünyada olduğu gibi ülkemizde de maalesef yaygın bir kronik hastalıktır. Bu anlamda diyabet ve sağlıklı beslenme konusunda evlatlarımızı bilgilendirmek, toplumda farkındalık oluşturmak çok önemlidir. Bir eğitimci olarak sağlıklı ve mutlu bir nesil yetiştirmeyi temenni ediyor, bu eğitimlerde emeği geçen tüm meslektaşlarıma teşekkür ediyorum" dedi.

Manşetler

Cezaevinden izinli çıkan şahıs boş arazide ölü bulundu
Teknede mahsur kalanları kurtarmak için giden balıkçı teknesi de arızalandı
Osmaniye’de 6 ağır tonajlı aracın karıştığı kazada 2 kişi yaralandı
Osmaniye’de 66 yaşındaki şahsı bıçakla öldüren zanlı tutuklandı
Kahramanmaraş’ta tarlaya yıldırım düştü: 1 yaralı
Adana’da oto galericiler sitesinde silahlı saldırı: Çok sayıda araç zarar gördü
Avrupa ülkelerine ’dijital mektup’ göndererek dolandırıcılık yapan şebeke çökertildi
Isparta’da park halindeki araçta 2 gencin cansız bedeni bulundu
Antalya’da otluk alan yangını itfaiye ekiplerince söndürüldü
Mersin’de suç örgütüne yönelik operasyonda 16 tutuklama