Mersin’de orman yangınlarına karşı tatbikat yapıldı

Mersin'in Mut ilçesinde tatbikat amaçlı ekipler, örtü altı yangınına anında müdahale ederek alevleri söndürme ve soğutma çalışmaları gerçekleştirdi.

Mersin'in Mut ilçesinde tatbikat amaçlı ekipler, örtü altı yangınına anında müdahale ederek alevleri söndürme ve soğutma çalışmaları gerçekleştirdi.

İlçede ormanlık alanda yaz sezonu öncesi yangın tatbikatı düzenlendi. Orman Bölge Müdürlüğü tarafından Alahan Cumhuriyet Ormanı'nda düzenlenen tatbikatta senaryo gereği örtü altı yangınına müdahale edildi. Ekipler, arasözlerle alevleri söndürüp soğutma çalışması yaptı ve tatbikatta, ekiplerin koordinasyonu, müdahale hızı ve kullanılan ekipmanların etkinliği test edildi.

Orman Bölge Müdürlüğü Orman Yangınlarıyla Mücadele Şube Müdürü Mehmet Alper, yangın sezonu öncesinde önleyici faaliyetlere ağırlık verdiklerini ifade etti.

Tatbikata Mut Orman İşletme Müdürü Ahmet Gürbüz, müdür yardımcıları ve işletme şefleri de katıldı.

Manşetler

Üst geçitte 4 araç birbirine girdi: 1 yaralı
Antalya’da elektrik trafosunda çıkan yangın kokuttu
Burdur’da otomobil ile hafif ticari araç çarpıştı: 5 yaralı
’Dur’ ihtarına uymadı, yaşanan kovalamacının ardından yakalandı
Aksu’da zabıta ekiplerinden dilenci denetimi
Düştü diye ihbar ettiği babası bile düşmediğine ikna edemedi
Alara Çayı’nda kayıp genç için aramalar 11’inci gününde devam ediyor
Havuzda tesettür mayo yasağında site görevlisi tutuklandı
25 yaşındaki sürücünün hayatını kaybettiği feci kaza anı güvenlik kamerasında
Zıpkınla balık avlarken kayalıklara sıkışarak hayatını kaybetti