Mersin’de ’Sıfır Atık Geri Dönüşüm Sergisi’ açıldı

Mezitli Halk Eğitim Merkezi'nin kadrolu ve usta öğreticilerinin israfın önlenmesi, kaynakların daha verimli kullanılıp değerlendirilmesinden yola çıkarak,...

Mersin'de "Sıfır Atık Geri Dönüşüm Sergisi'nin açılışı gerçekleştirildi.

Mezitli Halk Eğitim Merkezi'nin kadrolu ve usta öğreticilerinin israfın önlenmesi, kaynakların daha verimli kullanılıp değerlendirilmesinden yola çıkarak, tamamı atık ürünlerden dönüştürülen "Sıfır Atık Geri Dönüşüm Sergisi', Mersin Valisi Ali İhsan Su'nun katılımı ile Sayapark Alışveriş ve Yaşam Merkezi'nin zemin katında açıldı.

Mezitli Kaymakamı Ahmet Erdoğdu'nun da katıldığı serginin açılışında konuşan İl Milli Eğitim Müdürü Adem Koca, sıfır atık bilincinin önemli olduğunu belirterek, sergide emeği geçenlere teşekkür etti. Vali Su ve Milli Eğitimi Müdürü Koca da sergideki ürünleri inceleyerek kursiyerlerden bilgi aldı.

Dekoratif el sanatları, giyim, nakış, mefruşat, görsel sanatlar, takı ve deri ürünlerin yer aldığı sergiye ziyaretçilerin ilgisi büyük oldu.

Sergi 28 Şubat Pazartesi gününe kadar devam edecek.

Manşetler

Tarsus’ta köyler arası futbol turnuvasında maç sonu kavgası
Burdur’da baca yangını
Kontrolden çıkan kamyon, park halindeki araçları biçti
Gazipaşa’da aracın çarptığı yaya yaralandı
Kozanlı gurbetçi cüzdanını kaybettiğini gelen telefonla öğrendi
Manavgat’ta çayda kaybolan genç 13 gündür aranıyor
Trafik polisinden örnek davranış
Eliyle yakaladığı yılan bacağını ısırdı: O anlar kamerada
Şehit babası yürekleri dağladı, oğlunun tabutuna koşup öptü
Mersin’de FETÖ operasyonu: 1 tutuklama