Minikler hem eğlendiler hem de trafik kurallarını öğrendiler

Burdur'un Gölhisar ilçesinde, İlçe Emniyet Müdürlüğüne bağlı Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri ilkokul öğrencilerine trafik eğitimi verdi.

Burdur'un Gölhisar ilçesinde, İlçe Emniyet Müdürlüğüne bağlı Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri ilkokul öğrencilerine trafik eğitimi verdi.

Milli Eğitim Müdürlüğü ile Emniyet Müdürlüğü arasında yapılan protokol kapsamında okullarda öğrencilere trafik ve yaya güvenliği üzerine eğitim programları başladı. Gölhisar İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri Gölhisar Adnan Menderes İlkokulu öğrencilerine verdiği trafik eğitimi eğlenceli anlara sahne oldu. Okulda sınıf sınıf verilen eğitimlerde öğrencilere trafik konularında bilgilendirmelerde bulunuldu. Yaya güvenliği, yaya geçidi kullanımı, okul servis araçlarında uyulması gereken kurallar, yaya geçidi kullanılırken dikkat edilmesi gereken konularda video sunumlarıyla verilen eğitimlerde minikler eğlenceli anlar yaşadılar.

Soru-cevap şeklinde de öğretilerin pekiştirildiği eğitimlerde minikler trafik polisleriyle hem sohbet etme imkânı buldular hem de kafalarına takılan soruları ekiplere yönelttiler. Ayrıca Gölhisar Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekiplerince öğrencilere "Kırmızı Düdük" uygulaması da hatırlatılarak trafik kurallarına uymayanlara uyarmaları gerektiği de hatırlatıldı.

Manşetler

Tarsus’ta köyler arası futbol turnuvasında maç sonu kavgası
Burdur’da baca yangını
Kontrolden çıkan kamyon, park halindeki araçları biçti
Gazipaşa’da aracın çarptığı yaya yaralandı
Kozanlı gurbetçi cüzdanını kaybettiğini gelen telefonla öğrendi
Manavgat’ta çayda kaybolan genç 13 gündür aranıyor
Trafik polisinden örnek davranış
Eliyle yakaladığı yılan bacağını ısırdı: O anlar kamerada
Şehit babası yürekleri dağladı, oğlunun tabutuna koşup öptü
Mersin’de FETÖ operasyonu: 1 tutuklama