Moskova Hükümet Bakanı ile Başkan Böcek iş birlikleri hakkında görüş alış verişinde bulundu

Rusya Federasyonu'nun Moskova Hükümeti Bakanı, Dış Ekonomi ve Uluslararası İlişkiler Başkanı Sergey Çeremin ve Moskova-Güney İdari Yönetimi Başkan...

Rusya Federasyonu'nun Moskova Hükümeti Bakanı, Dış Ekonomi ve Uluslararası İlişkiler Başkanı Sergey Çeremin ve Moskova-Güney İdari Yönetimi Başkan Yardımcısı Aleksey Yeroşin, Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek'i makamında ziyaret etti. Ziyarette Moskova Hükümeti'nin Antalya'da geliştireceği iş birlikleri hakkında görüş alış verişinde bulunularak, yapılabilecek çalışmalar değerlendirildi.

Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek, Rusya Federasyonu'nun Moskova Hükümeti Bakanı, Dış Ekonomi ve Uluslararası İlişkiler Başkanı Sergey Çeremin, Moskova-Güney İdari Yönetimi Başkan Yardımcısı Aleksey Yeroşin, Rusya Antalya Başkonsolosu Sergey Vetrik ve beraberindeki heyeti ağırladı.

"Çalışmalar her geçen yıl daha iyiye gidecek"

Moskova Hükümeti Bakanı Çeremin'i ağırlamaktan memnuniyet duyduğunu söyleyen Başkan Muhittin Böcek, yaklaşık bir ay önce Moskova'da 140'tan fazla ülke temsilcisinin katılımıyla düzenlenen Uluslararası Ulaşım Zirvesi'nde yer aldığını belirterek, "Bu zirvenin ilişkilerimizi geliştirmemize katkısı oldu. Güney idare başkanımıza da teşekkür ediyorum. Bu ziyaret bizi çok memnun etti. Sayın Bakanımızla Moskova ziyaretimizde iki iş birliği protokolü imzalamıştık. Bu iş birliği protokollerimizle Antalya'mız ve Moskova arasında iş insanlarımız kültür, sanat ve üniversitelerle ilgili iş birliği içerisinde çalışmalarımızın her geçen yıl daha da iyiye gideceğini düşünüyoruz. Antalyamız aynı zamanda bir barış kenti. Dünya diploması forumunun yapıldığı merkez. Antalya ve Rusya arasındaki işbirliklerimiz güçlenerek devam edecek" diye konuştu.

"Yılsonuna kadar birçok etkinlik yapılacak"

Antalya'da bulunmaktan duyduğu mutluluğu ifade eden Moskova Hükümeti Bakanı, Dış Ekonomi ve Uluslararası İlişkiler Başkanı Sergey Çeremin ise, yılsonuna kadar Antalya'da bir çok etkinlik planlamayı düşündüklerini belirtti. Çeremin, "Moskova, Antalya'da her yıl yapılan kitap fuarına katılmayı düşünüyor. Kitap fuarının başarısından dolayı sizi kutlamak istiyorum çünkü o fuarda küçük bir yer için bile baya bir uğraşmak gerekiyor. Bunun farkına vardık. Bu da fuarın çok aktif olmasından kaynaklı. Bu da sizin bölgenizin sadece turizm ile ön planda olmadığının bunun dışında kültürel anlamda da oldukça etkin olduğunuzu göstermekte. Spor, turizm ve sanayi alanında da işbirliğimizde ilerleme sağlayabileceğimiz konusunu konuştuk. İşbirliğimizin artarak sürmesini diliyorum" dedi.

Manşetler

Tartışmalı güreşler olaylı başladı
Tarsus’ta ehliyetinin süresi dolan sürücülere yönelik denetim
Adana’da Çakıt Çayı’nda mahsur kalan vatandaş itfaiye ve jandarma ekiplerince kurtarıldı
Antalya’da termometreler 41 dereceyi gösterdi, hissedilen sıcaklık bunalttı
Mermer ocağındaki şantiye barakasında çıkan yangında 1 işçi hayatını kaybetti
Annesine sinirlendi kendini eve kapatıp yakmaya çalıştı, mahallede korku ve öfke dolu anlar
Adana’nın Feke ilçesinde yangın çıkan ev kullanılamaz hale geldi
Muhittin Böcek’ten cezaevinde ek ifade: "Ekrem İmamoğlu benden 15 milyon Euro istedi, 5 milyonu havala sistemiyle gönderdim"
Kontrolden çıkan otomobil ortalığı savaş alanına çevirdi
’Kaza yapmış araba gibiyim’ diye yaptığı paylaşımdan 5 gün sonra kazada hayatını kaybetti