Motosikleti yatarak kullanıp trafiği tehlikeye sokan sürücüye 21 bin lira ceza

Hatay'da motosiklet üzerine yatarak trafiği tehlikeye atan motosiklet sürücüsüne 21 bin TL cezai işlem uygulandı.

Hatay'da motosiklet üzerine yatarak trafiği tehlikeye atan motosiklet sürücüsüne 21 bin TL cezai işlem uygulandı.

Kırıkhan ilçesi Kırıkhan - Reyhanlı yolunda ilerleyen 31 ANC 009 plakalı motosiklet sürücüsü, motosikletin üzerine yatarak motoru kullanırken vatandaşlar tarafından görüntülendi. Polis ekipleri, canını ve trafik güvenliğini hiçe sayan sürücüyü incelemelerin ardından tespit etti. Trafiği tehlikeye düşüren sürücüye 21 bin TL para ceza uygulandı.

Manşetler

Alanya’da zirai alanda çıkan yangında 1 dönüm zarar gördü
Antalya’da uyuşturucu operasyonu: 15 şüpheli tutuklandı
Alanya’da 108 litre kaçak alkol ele geçirildi
Antalya’da 1,3 kilogram kokain ele geçirildi, 2 şüpheli tutuklandı
Tur otobüsü ile hafif ticari araç çarpıştı: Genç sürücü hayatını kaybetti
Silifke Belediyesi’ne yönelik operasyonda gözaltına alınan 19 şüpheli adliyeye sevk edildi
Toroslarda bahar: 2 bin 400 rakıma taşınan arılar mesaiye başladı
Denize düşen 60 yaşındaki adam boğularak öldü
Taksiyle göçmen kaçıran insan tacirleri polisten kaçamadılar
Çaldığı motosikletle dolaşırken yakalandı: "Polise teslim etmeye gidiyordum" dedi