Muratpaşa Belediyesi personeline iletişim eğitimi

Muratpaşa Belediyesi, başta Zabıta Müdürlüğü olmak üzere ilçe sakinleriyle sürekli iletişim halinde olan çalışanlarının iletişim becerilerini arttırmaya...

Muratpaşa Belediyesi, başta Zabıta Müdürlüğü olmak üzere ilçe sakinleriyle sürekli iletişim halinde olan çalışanlarının iletişim becerilerini arttırmaya yönelik eğitim programı düzenledi.

Muratpaşa Belediyesi, çalışanlarının günün gereksinimlere uyum sağlaması için düzenli eğitim çalışmaları gerçekleştiriyor. Bu kapsamda başta Zabıta Müdürlüğü olmak üzere ilçe sakinleriyle sürekli iletişim halinde olan çalışanlarının iletişim becerilerini arttırmaya yönelik eğitim programı düzenlendi. Abdullah Sevimçok Sivil Toplum ve İnovasyon Merkezlerinde (ASSİM) düzenlenen programda Temizlik İşleri Müdürlüğü çalışanları 2 gün devam eden eğitime katıldı. Program, şubatta diğer müdürlere yönelik devam edecek.

Manşetler

Tarsus’ta köyler arası futbol turnuvasında maç sonu kavgası
Burdur’da baca yangını
Kontrolden çıkan kamyon, park halindeki araçları biçti
Gazipaşa’da aracın çarptığı yaya yaralandı
Kozanlı gurbetçi cüzdanını kaybettiğini gelen telefonla öğrendi
Manavgat’ta çayda kaybolan genç 13 gündür aranıyor
Trafik polisinden örnek davranış
Eliyle yakaladığı yılan bacağını ısırdı: O anlar kamerada
Şehit babası yürekleri dağladı, oğlunun tabutuna koşup öptü
Mersin’de FETÖ operasyonu: 1 tutuklama