Muratpaşa Belediyesi, Zabıta Haftası’nı kutladı

Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal, Zabıta Haftası dolayısıyla düzenlenen etkinlikte, kentin düzen ve güvenliğini sağlayan zabıta teşkilatıyla...

Antalya'da Muratpaşa Belediyesi, Zabıta Haftası'nı kutladı

Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal, Zabıta Haftası dolayısıyla düzenlenen etkinlikte, kentin düzen ve güvenliğini sağlayan zabıta teşkilatıyla bir araya gelerek yıl dönümlerini kutladı. 198 yıl önce kurulan zabıta teşkilatının 1-7 Eylül tarihleri arasında kutlanan Zabıta Haftası kapsamında düzenlenen buluşmada, Başkan Uysal zabıta ekipleriyle pasta kesti.

Başkan Uysal, etkinlikte yaptığı konuşmada, Muratpaşa'da güvenli ve huzurlu bir yaşam ortamı sağlanmasında zabıta ekiplerinin önemli bir rol oynadığını vurguladı. Zabıta teşkilatının, her şartta büyük bir özveri ve kararlılıkla görev yaptığını belirten Başkan Uysal, "Zabıta, belediyemizin en görünür yüzlerinden biri. Sizler, her gün sahada halkımızla iç içesiniz. Kentin düzenini, esnafın kurallara uymasını, halk sağlığını ve güvenliğini sağlayan zabıta teşkilatımız, belediyemizin adeta gözü kulağıdır" dedi.

Başkan Uysal, konuşmasının sonunda zabıta ekiplerinin 198 yıllık köklü geçmişiyle toplum için önemli bir hizmet sunduğunu ifade ederek, tüm zabıta çalışanlarına teşekkür etti ve başarılarının devamını diledi. Kutlama, pasta kesimi ve hatıra fotoğrafı çekiminin ardından sona erdi.

Manşetler

Sulama kanalına düşen keçisini kurtarmaya çalışırken hayatını kaybetti
Antalya’da 1 ay önce taşındıkları daire yangında küle döndü
Osmaniye’de tankerin lastiklerinden çıkan yangın zeytin bahçesine sıçradı
Antalya’da 3 katlı binanın zemin katında çıkan yangın korkuttu
Burdur’da minibüs tarlaya uçtu: 8 yaralı
Alevlere teslim olan traktörde yaşanan patlama kameraya yansıdı
Kayıp olarak aranan 15 yaşındaki Fatma’dan iyi haber
Kayalıklardan düşen işçi yaralandı
Kızını YKS’ye götürmek için yola çıktı, feci kazada hayatını kaybetti
Mersin sahilinde EDS dönemi: 3 bin sürücüye ceza