Muratpaşa Belediyesinin 19 Mayıs kutlamaları 1 gün önce yapılacak

Antalya'da Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal, Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün Samsun'a çıkışının yıl dönümünü 18 Mayıs Perşembe günü Muratpaşa...

Antalya'da Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal, Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün Samsun'a çıkışının yıl dönümünü 18 Mayıs Perşembe günü Muratpaşa Atatürk Kent Meydanı'nda Yüksek Sadakat konseriyle kutlayacaklarını söyledi.

Muratpaşa Belediyesinin 19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı kutlama programı belli oldu. Muratpaşa'da kutlamalar bu yıl 18 Mayıs Perşembe günü yapılacak. Kutlamaların adresi ise Muratpaşa Atatürk Kent Meydanı olacak. Saat 20.30'da başlayacak kutlamalarda rock müzik grubu Yüksek Sadakat sahne alacak.

Başkan Uysal, 19 Mayıs 1919'un, 100 yaşına giren Türkiye Cumhuriyeti'ne giden yolun en önemli dönüm noktası olduğunu söyledi. Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün umutsuzluğun kol gezdiği tarihi bir dönemeçte adeta güneş gibi açtığını söyleyen Başkan Uysal, "Atatürk'ün Samsun'a çıkmasıyla başlayan sürecin sonunda bağımsız Türkiye Cumhuriyeti doğdu" dedi. 19 Mayıs'ın Atatürk'ün Türkiye Cumhuriyeti'ni emanet ettiği gençlerin en büyük bayramı olduğunu belirten Başkan Uysal, 18 Mayıs Perşembe günü gerçekleşecek kutlamalara tüm Antalyalıları davet etti.

Manşetler

Kahramanmaraş’ta tarlaya yıldırım düştü: 1 yaralı
Adana’da oto galericiler sitesinde silahlı saldırı: Çok sayıda araç zarar gördü
Avrupa ülkelerine ’dijital mektup’ göndererek dolandırıcılık yapan şebeke çökertildi
Isparta’da park halindeki araçta 2 gencin cansız bedeni bulundu
Antalya’da otluk alan yangını itfaiye ekiplerince söndürüldü
Mersin’de suç örgütüne yönelik operasyonda 16 tutuklama
Çocuklarını okuldan almak için yola çıkan anne, motosikletiyle karıştığı kazada hayatını kaybetti
Nostalji tramvayında yangın: Esnafın dikkati tramvayı kül olmaktan kurtardı
Adana’da minibüsün çarptığı yaya hayatını kaybetti
Isparta’da 5 kişinin hayatını kaybettiği feci kazada sürücü tutuklanarak cezaevine gönderildi