Muratpaşa’dan okullarda peyzaj çalışması

Muratpaşa Belediyesi, 9 Eylül Pazartesi günü başlayacak yeni eğitim ve öğretim yılı öncesi okulların bahçelerinde peyzaj çalışmasını gerçekleştirdi.

Muratpaşa Belediyesi, yeni eğitim ve öğretim yılı öncesi anaokullarından liselere okulların bahçelerinden peyzaj ve bakım işlerini gerçekleştirdi. Bakım ve onarım çalışmaları sırasında öğrenciler için tehlike oluşturabilecek ağaç dalları budandı. Belediye Başkanı Ümit Uysal, okullardan gelen talepler ve imkanlar doğrultusunda Muratpaşa’da okullarının tüm ihtiyaçlarını karşılamaya çalıştıklarını söyledi. Spor sahalarının yenilenmesinden boya ve asfalt işlerine kadar öğrencilerin daha iyi koşullarda eğitim alması için çalıştıklarını belirten Başkan Uysal, “Geçtiğimiz dönem Güzeloba, Dilşad Refizade, Namık Kemal ilkokulları, Ermenek Ortaokulu ve 75’inci Yıl Cumhuriyet Anadolu Lisesi’nde spor salonlarını tamamlayıp öğrencilerimizin kullanımına sunmuştuk. Temmuz ayında Antalya Valiliği’yle imzaladığımız protokol kapsamında 5 okulumuzun daha bahçesine de spor salonu inşa edeceğiz” diye konuştu. Haber Merkezi

Manşetler

Sulama kanalına düşen keçisini kurtarmaya çalışırken hayatını kaybetti
Antalya’da 1 ay önce taşındıkları daire yangında küle döndü
Osmaniye’de tankerin lastiklerinden çıkan yangın zeytin bahçesine sıçradı
Antalya’da 3 katlı binanın zemin katında çıkan yangın korkuttu
Burdur’da minibüs tarlaya uçtu: 8 yaralı
Alevlere teslim olan traktörde yaşanan patlama kameraya yansıdı
Kayıp olarak aranan 15 yaşındaki Fatma’dan iyi haber
Kayalıklardan düşen işçi yaralandı
Kızını YKS’ye götürmek için yola çıktı, feci kazada hayatını kaybetti
Mersin sahilinde EDS dönemi: 3 bin sürücüye ceza