Öğrenci velileri bir günde 142 ünite kan bağışıyla rekor kırdı

Antalya'da İl Milli Eğitim Müdürlüğü ile Kızılay arasında yapılan işbirliği protokolü bünyesinde okullarda düzenlenen kan verme etkinliğine veliler...

Antalya'da İl Milli Eğitim Müdürlüğü ile Kızılay arasında yapılan işbirliği protokolü bünyesinde okullarda düzenlenen kan verme etkinliğine veliler büyük ilgi gösterdi. Aynı kampüs içinde bulunan Kepez İlkokulu, Kepez Ortaokulu ve Yunus Emre İmam Hatip Ortaokulu'nda bir günde 142 ünite kan bağışı yapıldı. Etkinliğe ilkokul öğrencisi velilerinin ilgisi ile ortookul öğrenci verilerini geride bıraktı.

Gönüllü kan bağışının önemi konusunda okul idarecileri, öğretmenleri, personeli ile öğrencilerin de farkındalık oluşturmak ve toplumda kan bağışı bilincinin artmasını sağlamak amaçlarıyla hayata geçirilen "Okulumda Kan'panya Var" adlı kan bağışı kampanyası devam ediyor. Kampanya bünyesinde 21 Aralık tarihinde düzenlenen etkinlikte yağmur ve fırtınaya rağmen sabahın erken saatlerinden itibaren okul bahçesinde kurulan standa akın eden veriler sıranın kendilerine gelmesi için uzun süre bekledi. Yaklaşık 7 saat süren bağış kampanyasında 142 ünite kan bağışı yapılarak bu eğitim öğretim yılı içerisinde en fazla kan bağışı yapılan okul ünvanını elde edildi. Kan bağışında bulunan her veli, Kızılay tarafından madalya ile ödüllendirildi.

Manşetler

Nostalji tramvayında yangın: Esnafın dikkati tramvayı kül olmaktan kurtardı
Adana’da minibüsün çarptığı yaya hayatını kaybetti
Isparta’da 5 kişinin hayatını kaybettiği feci kazada sürücü tutuklanarak cezaevine gönderildi
Kumluca’da yüzme alanlarında denetim
Yolcu otobüsünün çarptığı yaya hayatını kaybetti
Direksiyon başında rahatsızlanan servis şoförünün kullandığı midibüs direğe çarptı
Yalnız yaşayan adam bahçe duvarının altında ölü bulundu
Metruk gecekonduda çıkan yangın korkuttu
Eski eşini eşarp ve yastıkla boğan sanık, olay gecesi kız arkadaşına trafikte birisini öldürdüğünü söylemiş
Maskeli hırsızlar çaldı, polis yakaladı: "Çok şükür bulundu"