Öğrencilere siber zorbalık semineri

Adana'da SİBERAY ekipleri, internet dolandırıcılığı ve siber zorbalık hakkında kursiyerleri bilgilendirdi.

Adana'da SİBERAY ekipleri, internet dolandırıcılığı ve siber zorbalık hakkında kursiyerleri bilgilendirdi.

Adana'da Siber Suçlarla Mücadele Daire Başkanlığı (SİBERAY) ile Adana İl Emniyet Müdürlüğü Siber Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü iş birliğinde, Çukurova ilçesi Vehbi Güzel Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi'nde öğrenci ve öğretmene yönelik "Güvenli ve Bilinçli İnternet Kullanımı, Siber Zorbalık ile Teknoloji Bağımlılığı" konularında 104 kursiyere seminer verildi. Seminerde, internetin sağladığı kolaylıklarla birlikte karşılaşılan sorunlar, kontrolsüz kullanımın sonuçları, siber suç ve siber zorbalık, sosyal medya platformları ve gizlilik ayarları, şifre ve kişisel verilerin önemi ile teknoloji bağımlılığı konularına değinildi.

Seminere katılan kursiyerler, SİBERAY ekiplerinin verdiği seminerden memnun kaldıklarını söyleyerek, bu durumlara karşı daha dikkatli olacaklarını belirtti.

Manşetler

Avrupa ülkelerine ’dijital mektup’ göndererek dolandırıcılık yapan şebeke çökertildi
Isparta’da park halindeki araçta 2 gencin cansız bedeni bulundu
Antalya’da otluk alan yangını itfaiye ekiplerince söndürüldü
Mersin’de suç örgütüne yönelik operasyonda 16 tutuklama
Çocuklarını okuldan almak için yola çıkan anne, motosikletiyle karıştığı kazada hayatını kaybetti
Nostalji tramvayında yangın: Esnafın dikkati tramvayı kül olmaktan kurtardı
Adana’da minibüsün çarptığı yaya hayatını kaybetti
Isparta’da 5 kişinin hayatını kaybettiği feci kazada sürücü tutuklanarak cezaevine gönderildi
Kumluca’da yüzme alanlarında denetim
Yolcu otobüsünün çarptığı yaya hayatını kaybetti