Osmaniye’de öğrencilerden İstiklal Marşı’nın kabulüne anlamlı etkinlik

Osmaniye'de Abdurrahman Keskiner Güzel Sanatlar Lisesi öğrencileri, 12 Mart İstiklal Marşı'nın Kabulü ve Mehmet Akif Ersoy'u Anma Günü kapsamında hazırladıkları...

Osmaniye'de Abdurrahman Keskiner Güzel Sanatlar Lisesi öğrencileri, 12 Mart İstiklal Marşı'nın Kabulü ve Mehmet Akif Ersoy'u Anma Günü kapsamında hazırladıkları etkinlikle anlamlı bir program gerçekleştirdi.

Okulda düzenlenen etkinlikte öğrenciler, İstiklal Marşı'nın kabulünün yıl dönümü dolayısıyla özel bir program hazırladı. Türk Dili ve Edebiyatı öğretmeni Zehra Eroğlu ile Müzik öğretmeni Hanifi Bertiz rehberliğinde gerçekleştirilen programda, İstiklal Marşı'nın yazılış süreci, anlamı ve taşıdığı değer bir kez daha hatırlandı.

Program boyunca öğrencilerin okuduğu şiirler, yapılan sunumlar ve sahnelenen etkinlikler izleyicilere duygu dolu anlar yaşattı. Etkinliğin sonunda ise 10 ve 11'inci sınıf müzik öğrencilerinin günün anlam ve önemine ithafen verdiği konser büyük beğeni topladı.

Manşetler

Kazada uçuruma yuvarlanan cip hurdaya döndü: 1 ölü
Üst geçitte 4 araç birbirine girdi: 1 yaralı
Antalya’da elektrik trafosunda çıkan yangın kokuttu
Burdur’da otomobil ile hafif ticari araç çarpıştı: 5 yaralı
’Dur’ ihtarına uymadı, yaşanan kovalamacının ardından yakalandı
Aksu’da zabıta ekiplerinden dilenci denetimi
Düştü diye ihbar ettiği babası bile düşmediğine ikna edemedi
Alara Çayı’nda kayıp genç için aramalar 11’inci gününde devam ediyor
Havuzda tesettür mayo yasağında site görevlisi tutuklandı
25 yaşındaki sürücünün hayatını kaybettiği feci kaza anı güvenlik kamerasında