Osmaniye’de park halindeki motosiklet alev alev yandı

Osmaniye'nin Düziçi ilçesinde park halindeyken aniden alev alan motosiklet, itfaiye ekiplerinin müdahalesine rağmen kullanılamaz hale geldi.

Osmaniye'nin Düziçi ilçesinde park halindeyken aniden alev alan motosiklet, itfaiye ekiplerinin müdahalesine rağmen kullanılamaz hale geldi.

Olay, İrfanlı Mahallesi'nde meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, yol kenarında park halinde bulunan bir motosiklet, henüz belirlenemeyen bir nedenle birden alev aldı. Motosikletten yükselen dumanları ve alevleri fark eden çevredeki vatandaşlar, durumu hemen itfaiye ekiplerine bildirdi. İhbar üzerine olay yerine Düziçi Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü ekipleri sevk edildi. Kısa sürede bölgeye ulaşan ekipler, alevlere müdahale ederek yangını kontrol altına aldı. Yangının söndürülmesinin ardından bir süre soğutma çalışması yapıldı.

Yangın sonrası herhangi bir yaralanma yaşanmazken, alevlerin tamamen sardığı motosiklet hurdaya döndü.

Manşetler

Toroslarda bahar: 2 bin 400 rakıma taşınan arılar mesaiye başladı
Denize düşen 60 yaşındaki adam boğularak öldü
Taksiyle göçmen kaçıran insan tacirleri polisten kaçamadılar
Çaldığı motosikletle dolaşırken yakalandı: "Polise teslim etmeye gidiyordum" dedi
Isparta’da kestiği ağacın altında kalan adam hayatını kaybetti
Park halindeki aracın tavanında çıkan yangına vatandaşlar müdahale etti
Kamyondan dökülen hafriyatın altında kalan 2 işçi yaralandı
Battaniyenin içinden çıkan para ve cüzdanları teslim etti, yaşlı kadın poşeti sordu
Kırıkhan’da anız yangını yaşandı
Belen’de pikapla çarpışan motosikletin sürücüsü şarampole yuvarlandı