Osmaniye’de polisler kürek aldı, vatandaşın yolunu açtı

Osmaniye'nin Hasanbeyli ilçesinde etkili olan kar yağışının ardından emniyet mensupları, hizmet binalarının önünde ve çevresinde biriken kar kütlelerini...

Osmaniye'nin Hasanbeyli ilçesinde etkili olan kar yağışının ardından emniyet mensupları, hizmet binalarının önünde ve çevresinde biriken kar kütlelerini kendi imkânlarıyla temizledi.

Hasanbeyli ilçesinde etkisini artıran kar yağışı sonrası kamu binalarının girişlerinde ve çevresinde oluşan yoğun kar birikintileri, vatandaşların ulaşımını zorlaştırdı. Bunun üzerine Hasanbeyli İlçe Emniyet Amirliği personeli, kürek ve temizlik ekipmanlarıyla harekete geçti. Emniyet mensupları, hizmet binalarının önünü ve çevresini temizleyerek vatandaşların güvenli şekilde giriş çıkış yapabilmesini sağladı. Soğuk havaya rağmen özveriyle çalışan ekiplerin bu davranışı, vatandaşlar tarafından takdirle karşılandı.

Görüntüleri sosyal medya hesaplarından paylaşan Osmaniye Emniyet Müdürü Mehmet Sarıbuva, "Toplumsal sorumluluk, küçük adımlarla büyük farklar oluşturur" ifadelerini kullandı.

Manşetler

Kahramanmaraş’ta tarlaya yıldırım düştü: 1 yaralı
Adana’da oto galericiler sitesinde silahlı saldırı: Çok sayıda araç zarar gördü
Avrupa ülkelerine ’dijital mektup’ göndererek dolandırıcılık yapan şebeke çökertildi
Isparta’da park halindeki araçta 2 gencin cansız bedeni bulundu
Antalya’da otluk alan yangını itfaiye ekiplerince söndürüldü
Mersin’de suç örgütüne yönelik operasyonda 16 tutuklama
Çocuklarını okuldan almak için yola çıkan anne, motosikletiyle karıştığı kazada hayatını kaybetti
Nostalji tramvayında yangın: Esnafın dikkati tramvayı kül olmaktan kurtardı
Adana’da minibüsün çarptığı yaya hayatını kaybetti
Isparta’da 5 kişinin hayatını kaybettiği feci kazada sürücü tutuklanarak cezaevine gönderildi