Otobanda araba yarışı pahalıya patladı: 407 bin TL ceza kesildi

Mersin'de otobanda araba yarışına gelenlere polis baskın yaptı, 14 sürücüye toplam 407 bin 491 TL para cezası kesildi, 4 araç trafikten men edildi.

Mersin'de otobanda araba yarışına gelenlere polis baskın yaptı, 14 sürücüye toplam 407 bin 491 TL para cezası kesildi, 4 araç trafikten men edildi.

Alınan bilgiye göre, bazı sürücülerin Tarsus-Adana-Gaziantep otoyolunda yarış yapacaklarını belirleyen İl Emniyet Müdürlüğü Bölge Trafik Denetleme Şubesi ekipleri harekete geçti. Bölgeye giden polis, yarış yapmak için hazırlanan 4 araç ile yarışı izlemeye gelen 10 otomobilin sürücüsünü yakaladı. Yakalananlardan yarışa karışan 4 sürücünün aracı trafikten men edildi, 167 bin 961 TL ceza kesildi. Yarışı izlemeye gelen 10 araç sürücüsüne ise 239 bin 530 TL para cezası uygulandı.

Valilikten yapılan açıklamada, "Ekiplerimiz tarafından otobanda araba yarışı yapacak olan 4 araç sürücüsüne Karayolları Trafik Kanunu kapsamında 167 bin 961 TL, yarışı seyretmek için gelen 10 araç sürücüsüne ise 239 bin 530 TL idari para cezası uygulanmıştır. 4 araç ise trafikten men edilerek yediemin otoparkına çekilmiştir" denildi.

Manşetler

Isparta’da 5 kişinin hayatını kaybettiği feci kazada sürücü tutuklanarak cezaevine gönderildi
Kumluca’da yüzme alanlarında denetim
Yolcu otobüsünün çarptığı yaya hayatını kaybetti
Direksiyon başında rahatsızlanan servis şoförünün kullandığı midibüs direğe çarptı
Yalnız yaşayan adam bahçe duvarının altında ölü bulundu
Metruk gecekonduda çıkan yangın korkuttu
Eski eşini eşarp ve yastıkla boğan sanık, olay gecesi kız arkadaşına trafikte birisini öldürdüğünü söylemiş
Maskeli hırsızlar çaldı, polis yakaladı: "Çok şükür bulundu"
Seyir halindeki motosiklet alevlere teslim oldu
Polisi karşısında görünce motosikleti bırakıp kaçtı