Otomobilde çıkan yangına ilk müdahale bekçilerden geldi

Hatay'da alev alan park halindeki otomobile ilk müdahale mahalle bekçilerinden geldi.

Hatay'da alev alan park halindeki otomobile ilk müdahale mahalle bekçilerinden geldi. Yangın, itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle söndürüldü.

Kırıkhan ilçesi Alsancak Mahallesi'nde park halindeki bir otomobilde yangın çıktı. Bölgede gece devriye gezen mahalle bekçileri, araca ilk müdahaleyi kendi imkanlarıyla yaptı. İhbarla bölgeye gelen itfaiye ekipleri yangını kontrol altına aldı. Araçta hasara yol açan yangının çıkış nedeni araştırılıyor.

Manşetler

Osmaniye’de gökyüzünde gizemli ışık
Direğe çarpan otomobilin motoru fırlayıp işçilerin kaldığı barakaya uçtu: 1 ağır yaralı
Hatay’da seyir halinde olan tır alevlere teslim oldu
Burdur Gölü’nde kaybolan kanocu iki kadın sağ olarak bulundu
Burdur Gölü’nde kano ile açılan 2 kişiden haber alınamıyor
Apartmanda çıkan yangında can pazarı yaşandı
Tarım arazisi alevlere teslim oldu, yangında elektrik dağıtım şirketinin ihmali olduğu ileri sürüldü
Burdur’da evine gelen adamı öldüren genç tutuklandı
Hatay’da sahilde kimliği belirsiz erkek cesedi bulundu
Alara çayında kaybolan genç için arama çalışmaları 16’ıncı gününde devam ediyor