Otoyolda tır bariyerlere çarpıp şarampole yuvarlandı: 2 yaralı

Adana-Pozantı Otoyolu'nda kontrolden çıkan bir tır 50 metrelik şarampole yuvarlandı.

Adana-Pozantı Otoyolu'nda kontrolden çıkan bir tır 50 metrelik şarampole yuvarlandı. Kazada 2 kişi yaralandı.

Kaza, Adana-Pozantı Otoyolu, Gülek Tüneli mevkiinde meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, Adana istikametine seyreden 63 FB 778 plakalı tır, yağışlı hava nedeniyle kontrolden çıkarak önce refüjdeki beton bariyerlere çarptı sonra da yaklaşık 50 metrelik şarampole yuvarlandı. Çarpmanın etkisiyle yerinden sökülen beton bariyerler otoyol içerisine devrildi. Yola savrulan parçalar nedeniyle Ankara istikametinde 2 şerit trafiğe kapandı. Kazayı gören diğer sürücülerin ihbarı üzerine olay yerine 112 acil sağlık ve itfaiye ekipleri sevk edildi. Kazada yaralanan 2 kişi, olay yerinde yapılan ilk müdahalenin ardından ambulansla hastaneye kaldırıldı. Temizleme çalışmaları sürdüğü otoyolda trafik akışı kontrollü olarak sağlanırken kazayla ilgili inceleme başlatıldı.

Manşetler

Toroslarda bahar: 2 bin 400 rakıma taşınan arılar mesaiye başladı
Denize düşen 60 yaşındaki adam boğularak öldü
Taksiyle göçmen kaçıran insan tacirleri polisten kaçamadılar
Çaldığı motosikletle dolaşırken yakalandı: "Polise teslim etmeye gidiyordum" dedi
Isparta’da kestiği ağacın altında kalan adam hayatını kaybetti
Park halindeki aracın tavanında çıkan yangına vatandaşlar müdahale etti
Kamyondan dökülen hafriyatın altında kalan 2 işçi yaralandı
Battaniyenin içinden çıkan para ve cüzdanları teslim etti, yaşlı kadın poşeti sordu
Kırıkhan’da anız yangını yaşandı
Belen’de pikapla çarpışan motosikletin sürücüsü şarampole yuvarlandı