Payas’ta yıl sonu sergisi açıldı

Payas Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğünün yıl sonu sergisi Sokullu Mehmet Paşa Külliyesinde açıldı

Payas Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğünün yıl sonu sergisi Sokullu Mehmet Paşa Külliyesinde açıldı

Halk Eğitim Merkezi, öğretmenleri ve kursiyerleri tarafından hazırlanan yıl sonu sergisinin açılışına Payas Kaymakamı Dr. Polat Kara, Belediye Başkanı Bekir Altan, İlçe Emniyet Müdürü Ertuğrul Ekici, İlçe Milli Eğitim Müdürü Mustafa Danışman, siyasi parti temsilcileri, okul müdürleri, öğretmenler, kursiyerler ve vatandaşlar katıldı.

Kaymakam Dr. Polat Kara, serginin açılışında yaptığı konuşmada, halk eğitim merkezlerinin çok önemli misyon üstlendiğini, hayat boyu öğrenme programlarıyla birçok alanda başarılı çalışmalar gerçekleştirdiğini, kurslarının iş imkanının yanı sıra sosyal hayata da çok önemli katkılar sunduğunu belirtti.

Manşetler

Kırmızı ışık ihlali yapıp kazaya neden oldu: 82 bin 719 TL ceza yedi
Kaçak atölyede diş protezi ve implant üreten işletmeye baskın
DNA’dan maktul ve katile uzanan hikaye: Cesetsiz cinayette, zanlı 29 yıl ceza aldı
Tırın altında kalan gencin ölümüne ilişkin davada sanığa 4 yıl 5 ay hapis cezası
Motosikleti gözlerinin önünde demir yığınına döndü, yardım istediği sürücüler sadece izleyebildi
Kontrolden çıkan otomobil dereye düştü: 2 yaralı
Antakya’da sazlık yangını
Hatay’da anız yangını büyümeden söndürüldü
Payas’ta iş yeri alevlere teslim oldu
Cezaevinden izinli çıkan şahıs boş arazide ölü bulundu