Polisi karşısında görünce motosikleti bırakıp kaçtı

Antalya'da ihbara giden polis ekibini gören motosiklet sürücüsü, motosikleti bırakıp hızla uzaklaştı.

Antalya'da ihbara giden polis ekibini gören motosiklet sürücüsü, motosikleti bırakıp hızla uzaklaştı. Kontrolde plakasız motosikletin üzerinde haciz bulunduğu, muayene ve sigortasının bulunmadığı belirlendi. Motosiklet sahibine toplam 50 bin TL ceza kesildi.

Manavgat ilçesi Emek Mahallesi 3019 Sokak Dostluk Parkı yanında ihbara giden polis ekip aracını gören kimliği belirsiz bir şahıs kullandığı motosikleti bırakarak olay yerinden kaçtı. Olay yerine gelen Manavgat Emniyet Müdürlüğü Trafik Büro Amirliği ekiplerinde yapılan kontrolde motosikletin üzerinde haciz bulunduğu, plakasının, muayene ve sigortasının olmadığı belirlendi. Motosiklet sahibine plakası olmasına rağmen plaka takmamaktan 46 bin, muayenesinin olmamasından 2 bin 719 TL, sigortasının olmamasından bin 246 TL olmak üzere toplam 49 bin 965 TL para cezası uygulanırken motosiklet bağlanarak yediemin otoparkına çekildi.

Manşetler

Direksiyon başında rahatsızlanan servis şoförünün kullandığı midibüs direğe çarptı
Yalnız yaşayan adam bahçe duvarının altında ölü bulundu
Metruk gecekonduda çıkan yangın korkuttu
Eski eşini eşarp ve yastıkla boğan sanık, olay gecesi kız arkadaşına trafikte birisini öldürdüğünü söylemiş
Maskeli hırsızlar çaldı, polis yakaladı: "Çok şükür bulundu"
Seyir halindeki motosiklet alevlere teslim oldu
Polisi karşısında görünce motosikleti bırakıp kaçtı
Su alarak batmaya başlayan tekne SAK ekiplerince çıkarıldı
Antalya’da çocuklar süs havuzuna girerek serinledi
İskenderun’da apartman dairesinden alevler yükseldi