Polisler, ‘Güvenli Okullar’ için öğretmen ve öğrencilere seminer verdi

Antalya'da polis ekipleri, "Güvenli Okullar Projesi Kapsamında" okulların daha güvenli hale getirilmesi amacıyla öğretmen, idareci ve öğrencilere bilgilendirme...

Antalya'da polis ekipleri, "Güvenli Okullar Projesi Kapsamında" okulların daha güvenli hale getirilmesi amacıyla öğretmen, idareci ve öğrencilere bilgilendirme semineri verdi.

İl Emniyet Müdürlüğüne bağlı Çocuk Şube, Siber Suçlarla Mücadele ve Toplum Destekli Polislik Şube Müdürlükleri ekipleri, "Güvenli Okullar" projesi kapsamında Antalya Barosu Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi'nde öğretmen, idareci ve öğrenciler olmak üzere 157 kişiye, çocuk hakları, okullarda şiddet, çocuk istismarı ve istismarın Önlenmesi, güvenli ve bilinçli internet kullanımı, internet ortamında çocukların korunması ve sosyal medya kullanımı, 112 acil çağrı merkezinin kullanımı, kişisel güvenlik ve suçtan korunma, toplum destekli polislik anlayışı ve projeler konularında seminer verdi.

Manşetler

Nostalji tramvayında yangın: Esnafın dikkati tramvayı kül olmaktan kurtardı
Adana’da minibüsün çarptığı yaya hayatını kaybetti
Isparta’da 5 kişinin hayatını kaybettiği feci kazada sürücü tutuklanarak cezaevine gönderildi
Kumluca’da yüzme alanlarında denetim
Yolcu otobüsünün çarptığı yaya hayatını kaybetti
Direksiyon başında rahatsızlanan servis şoförünün kullandığı midibüs direğe çarptı
Yalnız yaşayan adam bahçe duvarının altında ölü bulundu
Metruk gecekonduda çıkan yangın korkuttu
Eski eşini eşarp ve yastıkla boğan sanık, olay gecesi kız arkadaşına trafikte birisini öldürdüğünü söylemiş
Maskeli hırsızlar çaldı, polis yakaladı: "Çok şükür bulundu"