ŞAHİN İŞÇİ SAĞLIĞINA VE GÜVENLİĞİNE ÖNEM VERİYOR

Aksu Belediye Başkanı Halil Şahin İş Sağlığı ve Güvenliğine her zaman büyük önem veriyor.

Aksu Belediyesi’nde İş Sağlığı ve Güvenliği Kurulu mart ayı toplantısı Belediye Başkanı Halil Şahin’in katılımıyla gerçekleştirildi. Toplantıda A Sınıfı İş Güvenliği Uzmanı Nasuh Boztepe alınması gereken önlemler hakkında kurul üyelerini bilgilendirdi, daha önce yapılan toplantılarda alınan kararların hayata geçirilip geçirilmediğini kontrol etti.  
Aksu Belediyesi Başkan Yardımcısı Nevzat Bozarslan’ın başkanlığını yaptığı İş Sağlığı ve Güvenliği Kurulu toplantısına A Sınıfı İş Güvenliği Uzmanı Deniz Kesdi ve işyeri hekimi Dr. Ali Aktuğ da katıldı. Toplantıda; saha denetim raporları görüşüldü, son aylarda meydana gelen iş kazaları ve ramak kala olayları değerlendirildi, yeni çıkan mevzuatlarla ilgili bilgilendirme yapıldı. Kurul üyelerine İş Sağlığı ve Güvenliği Kurullarının görev, yetki ve sorumlukları hakkında da sunum gerçekleştirildi.   HABER MERKEZİ

Manşetler

Osmaniye’de kontrolden çıkan tır yamaca çarptı: 1 yaralı
Denizli’deki otobüs faciasında hayatının kaybedenlerin sayısı 9’a çıktı
Mersin’de denizde darbedilen gencin babası konuştu: "Çocuk şu anda ağır bir travma yaşıyor"
Başörtülü kadınlara sözlü tacizde bulunan şüpheliye ev hapsi
Antalya’da 110 yıl 10 ay kesinleşmiş hapis cezası ile aranan şahıs yakalandı
Motosikleti ittirerek çalan hırsızın 54 suç kaydı olduğu ortaya çıktı
İskendurun’da otomobil yangını
Nişanlı çiftin hayatını kaybettiği kazanın görüntüleri ortaya çıktı
İskenderun’da konteyner yangını korkuttu
İskenderun’da tır yangını