Şan Bölümü öğrencilerinden yılsonu konseri

Antalya Büyükşehir Belediyesi İsmail Baha Sürelsan Konservatuvarı Şan Bölümü öğrencileri yılsonu konseri düzenliyor.

Antalya Büyükşehir Belediyesi İsmail Baha Sürelsan Konservatuvarı Şan Bölümü öğrencileri yılsonu konseri düzenliyor.

Her yıl düzenlediği kapanış konseri ile seyircinin karşısına çıkan Antalya Büyükşehir Belediyesi İsmail Baha Sürelsan Konservatuvarı Şan Bölümü öğrencileri bu yıl da geleneği bozmadı. Şan Bölümü öğrencileri, Şan Bölümü Başkanı Fatma Haznedar yönetiminde 3 Haziran Cumartesi saat 20.00'de Atatürk Kültür Merkezi'nde konser verecek.

Modern ile alaturkanın uyumu

"Seslerin Armonisi" isimli sezonun kapanış konserinde farklı dillerden nostaljik eserler yer alacak. Konserde şan bölümü öğrencileri bu eserlerin Fransızca, İtalyanca, İngilizce, İspanyolca Türkçe düzenlemelerini seslendirecek. Konserin Orkestrası İsmail Baha Sürelsan Konservatuvarı Enstrüman Bölümü Batı Entsrüman Eğitmenleri ile Türk Müziği Enstrüman Eğitmenlerinden oluşacak ve modern ile alaturkanın uyumunu anlatacak.

Manşetler

Teknede mahsur kalanları kurtarmak için giden balıkçı teknesi de arızalandı
Osmaniye’de 6 ağır tonajlı aracın karıştığı kazada 2 kişi yaralandı
Osmaniye’de 66 yaşındaki şahsı bıçakla öldüren zanlı tutuklandı
Kahramanmaraş’ta tarlaya yıldırım düştü: 1 yaralı
Adana’da oto galericiler sitesinde silahlı saldırı: Çok sayıda araç zarar gördü
Avrupa ülkelerine ’dijital mektup’ göndererek dolandırıcılık yapan şebeke çökertildi
Isparta’da park halindeki araçta 2 gencin cansız bedeni bulundu
Antalya’da otluk alan yangını itfaiye ekiplerince söndürüldü
Mersin’de suç örgütüne yönelik operasyonda 16 tutuklama
Çocuklarını okuldan almak için yola çıkan anne, motosikletiyle karıştığı kazada hayatını kaybetti