Sarıçam Atatürk Parkı’nda teleferik ve zıpzıp hizmete girecek

Göreve geldiği günden bu yana kentin sorunlarını çözen, Adana'yı daha yaşanabilir bir şehir haline getirmek için gece gündüz çalışan Adana Büyükşehir...

Sarıçam Atatürk Parkı'nda teleferik ve zıpzıp hizmete giriyor.

Göreve geldiği günden bu yana kentin sorunlarını çözen, Adana'yı daha yaşanabilir bir şehir haline getirmek için gece gündüz çalışan Adana Büyükşehir Belediye Başkanı Zeydan Karalar, kısa süre içinde Sarıçam Atatürk Parkında zıpzıp ve teleferiğin hizmete gireceğini belirterek parkta incelemelerde bulundu.

Karalar, incelemeleri sırasında şunları söyledi:

"Merkez Parkı'mız çok büyük, Atatürk Parkı'mız bizim onurumuz ama Sarıçam Atatürk Parkı artık şehrimizin en güzel parkı. Adana'mızın en güzel parkını Sarıçam Çarkıpare Mahallesi'nde yaptık. Güzel etkinliklerin yapılabileceği, gençlerin rahatça oturup ders çalışabileceği ortamı bulunan, kendini temizleyen gölete sahip, çocukların güvenle oynayabileceği Sarıçam Atatürk Parkı'mızda teleferik ve zıpzıpı da hizmete açacağız. Sarıçamlı kardeşlerimize hayırlı olsun."

Manşetler

Metruk gecekonduda çıkan yangın korkuttu
Eski eşini eşarp ve yastıkla boğan sanık, olay gecesi kız arkadaşına trafikte birisini öldürdüğünü söylemiş
Maskeli hırsızlar çaldı, polis yakaladı: "Çok şükür bulundu"
Seyir halindeki motosiklet alevlere teslim oldu
Polisi karşısında görünce motosikleti bırakıp kaçtı
Su alarak batmaya başlayan tekne SAK ekiplerince çıkarıldı
Antalya’da çocuklar süs havuzuna girerek serinledi
İskenderun’da apartman dairesinden alevler yükseldi
Alevlerin yükseldiği apartman dairesinde dumandan etkilenen 3 kişiyi itfaiye kurtardı
Nişanlısı tarafından öldürülen genç kadın rahatsız edici derecede kıskanıldığını ve ayrılmak istediğini kuyumcuya anlatmış