Seyir halindeki otomobil yandı: Sürücü kendisini araçtan dışarı attı

Antalya'nın Manavgat ilçesinde seyir halindeyken yanmaya başlayan otomobilin sürücüsü yaralanırken, yangın itfaiye ekipleri tarafından söndürüldü.

Antalya'nın Manavgat ilçesinde seyir halindeyken yanmaya başlayan otomobilin sürücüsü yaralanırken, yangın itfaiye ekipleri tarafından söndürüldü.

Olay, Manavgat ilçesi Sorgun Bulvarı'nda meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, H.K., 01 ADG 145 plakalı Hyundaı otomobiline Sorgun Mahallesi Acısu Caddesi üzerinde bulunan akaryakıt istasyonundan yakıt aldıktan sonra, Sorgun Bulvarı'nda otogar istikametine seyir halindeyken otomobil bir anda yanmaya başladı. Araç sürücüsü kendisini araçtan dışarı atarken, yangına ilk müdahaleyi yol kenarında bulunan marketçiler tarafından yangın tüpüyle yapıldı. İhbar üzerine olay yerine gelen Antalya Büyükşehir Belediyesi İtfaiyesi Manavgat Birimi'ne bağlı ekipler, yangını tamamen söndürerek soğutma çalışması yaptı.

Yangın sonucunda araç kullanılamaz hale gelirken, araçtan kendisini dışarı atan sürücü sağlık ekipleri tarafından yapılan ilk müdahalenin ardından ambulansla Manavgat Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. Araç sürücüsü, hastanede yapılan müdahalenin ardından yüz kısmında ve vücudunun çeşitli yerlerinde 2. derece yanıklar olması ve hayati tehlikesinin bulunması nedeniyle Antalya Şehir Hastanesi'ne sevk edildi.

Yangının çıkış nedeniyle ilgili inceleme başlatıldı.

Manşetler

Sulama kanalına düşen keçisini kurtarmaya çalışırken hayatını kaybetti
Antalya’da 1 ay önce taşındıkları daire yangında küle döndü
Osmaniye’de tankerin lastiklerinden çıkan yangın zeytin bahçesine sıçradı
Antalya’da 3 katlı binanın zemin katında çıkan yangın korkuttu
Burdur’da minibüs tarlaya uçtu: 8 yaralı
Alevlere teslim olan traktörde yaşanan patlama kameraya yansıdı
Kayıp olarak aranan 15 yaşındaki Fatma’dan iyi haber
Kayalıklardan düşen işçi yaralandı
Kızını YKS’ye götürmek için yola çıktı, feci kazada hayatını kaybetti
Mersin sahilinde EDS dönemi: 3 bin sürücüye ceza