Tarsus Belediyesinden sel riskine karşı kalıcı altyapı hamlesi

Tarsus Belediyesi, Ergenekon Mahallesi'nde sel sonrası dere yatağında 1,5 metreye 1,5 metre ebatlarında 20 menfez döşeyerek yol geçişini kalıcı ve güvenli...

Tarsus Belediyesi, Ergenekon Mahallesi'nde sel sonrası dere yatağında 1,5 metreye 1,5 metre ebatlarında 20 menfez döşeyerek yol geçişini kalıcı ve güvenli hale getirdi.

Tarsus Belediyesi tarafından Ergenekon Mahallesi'nde bulunan dere yatağında, yaşanan sel felaketinin ardından bölgede kalıcı ve dayanıklı bir çözüm için çalışmalar başlatıldı. İlk etapta geçişi sağlamak amacıyla yerleştirilen mevcut büzler kaldırılarak, yerine daha uzun ömürlü ve güçlü menfez imalatı gerçekleştirildi. Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri tarafından yürütülen çalışma kapsamında, 1,5 metreye 1,5 metre ölçülerinde toplam 20 menfez döşendi. Yapılan imalatla birlikte yol geçişi uzun yıllar hizmet verecek şekilde daha sağlam ve güvenli hale getirildi.

Çalışmaya ilişkin açıklamada bulunan Tarsus Belediye Başkanı Ali Boltaç, "Yoğun yağış riskine karşı bölgede önceden tedbir alınmıştı. Sel sonrası ise daha kalıcı ve dayanıklı bir uygulamayı hayata geçirdik. Amacımız, benzer durumlarda vatandaşlarımızın mağduriyet yaşamamasını sağlamak" ifadelerini kullandı.

Manşetler

Isparta’da aranan 31 şahıs yakalandı
Mersin’de yola akan mazot zincirleme kazaya neden oldu, 4 araç birbirine girdi
Tartışmalı güreşler olaylı başladı
Tarsus’ta ehliyetinin süresi dolan sürücülere yönelik denetim
Adana’da Çakıt Çayı’nda mahsur kalan vatandaş itfaiye ve jandarma ekiplerince kurtarıldı
Antalya’da termometreler 41 dereceyi gösterdi, hissedilen sıcaklık bunalttı
Mermer ocağındaki şantiye barakasında çıkan yangında 1 işçi hayatını kaybetti
Annesine sinirlendi kendini eve kapatıp yakmaya çalıştı, mahallede korku ve öfke dolu anlar
Adana’nın Feke ilçesinde yangın çıkan ev kullanılamaz hale geldi
Muhittin Böcek’ten cezaevinde ek ifade: "Ekrem İmamoğlu benden 15 milyon Euro istedi, 5 milyonu havala sistemiyle gönderdim"