Tarsus Gastronomi Merkezi misafirlerini ağırlamaya devam ediyor

Tarsus'un yöresel lezzetlerinin halka sunulduğu, üreticilere üretim, marka ve tescil alanlarında destek sağlandığı Tarsus Gastronomi Merkezi misafirlerini...

Tarsus'un yöresel lezzetlerinin halka sunulduğu, üreticilere üretim, marka ve tescil alanlarında destek sağlandığı Tarsus Gastronomi Merkezi misafirlerini ağırlamaya devam ediyor.

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı, Dış İlişkiler ve Avrupa Birliği Genel Müdürlüğü tarafından yürütülen, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi'nin koordinatörlüğünde, Muğla Büyükşehir Belediyesi, Menteşe Belediyesi ve Muğla Ticaret ve Sanayi Odası'nın ortağı olduğu, "Menteşe'de Gençler İşte" Projesi NEET'leri, iyi uygulama örneği ziyaretleri kapsamında Slow Food Muğla Topluluğu'nun katkısıyla Tarsus Gastronomi Merkezi'nde ağırlandı.

Proje kursiyerleri tarafından hazırlanan yöresel lezzetlerden Keşkek ve Muğla Sulu Kebap'ın Slow Food Tarsus Yeryüzü Pazarı etkinlik alanında tadımı yapıldı. Ayrıca misafirler yeryüzü pazarında hem yaptıkları yöresel yemekleri hem de birbirinden farklı geleneksel lezzetleri tatma imkanı buldu.

Tarsus Gastronomi Merkezi'nin, yöresel lezzetleriyle ve sunduğu desteklerle giderek daha fazla ilgi çektiği kaydedildi.

Manşetler

Hatay’da otomobille motosiklet çarpıştı: 4 yaralı
Silifke Belediyesi’ne yönelik ’rüşvet’ soruşturmasında belediye başkanı ile birlikte 8 kişi tutuklandı
Mersin’de çöp sahasında çıkan yangın ormanlık alana sıçradı
Rus turist bahçede ölü bulundu
Osmaniye’de bıçaklı kavga: 1 ölü
Kazada uçuruma yuvarlanan cip hurdaya döndü: 1 ölü
Üst geçitte 4 araç birbirine girdi: 1 yaralı
Antalya’da elektrik trafosunda çıkan yangın kokuttu
Burdur’da otomobil ile hafif ticari araç çarpıştı: 5 yaralı
’Dur’ ihtarına uymadı, yaşanan kovalamacının ardından yakalandı