Tarsus’ta öğrencilerle ’Devletin eli sofranın bereketi’ buluşması

Mersin'in Tarsus İlçesinde öğrencilerle "Devletin eli sofranın bereketi" buluşması gerçekleştirildi.

Mersin'in Tarsus İlçesinde öğrencilerle "Devletin eli sofranın bereketi" buluşması gerçekleştirildi.

Tarsus Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından yürütülen "Devletin Eli Sofranın Bereketi" projesi kapsamında, Eczacı Sabri Aydın Ortaokulunda etkinlik gerçekleştirildi. Etkinlikte İlçe Milli Eğitim Müdürü Mustafa Anteplioğlu, okul yöneticileri ve öğretmenlerle birlikte öğrencilerle bir araya geldi. Soğuk havaya rağmen okulda sıcak ve samimi bir atmosferin oluştuğu etkinlikte, öğrencilerin güne daha huzurlu ve güçlü başlamaları hedeflendiği belirtildi. Programda öğrencilerle yakından ilgilenen Anteplioğlu, devletin eğitime verdiği desteğin yalnızca maddi boyutla sınırlı olmadığını güven, umut ve sahiplenme duygusunu da kapsadığını vurguladı. Etkinlik boyunca birlik, beraberlik ve dayanışma duyguları ön plana çıktı.

Proje kapsamında gerçekleştirilen buluşmada, paylaşma kültürünün ve sosyal sorumluluk bilincinin eğitim ortamlarına kattığı değer gözler önüne serildi.

Manşetler

Kazada uçuruma yuvarlanan cip hurdaya döndü: 1 ölü
Üst geçitte 4 araç birbirine girdi: 1 yaralı
Antalya’da elektrik trafosunda çıkan yangın kokuttu
Burdur’da otomobil ile hafif ticari araç çarpıştı: 5 yaralı
’Dur’ ihtarına uymadı, yaşanan kovalamacının ardından yakalandı
Aksu’da zabıta ekiplerinden dilenci denetimi
Düştü diye ihbar ettiği babası bile düşmediğine ikna edemedi
Alara Çayı’nda kayıp genç için aramalar 11’inci gününde devam ediyor
Havuzda tesettür mayo yasağında site görevlisi tutuklandı
25 yaşındaki sürücünün hayatını kaybettiği feci kaza anı güvenlik kamerasında