Uygulama noktasına girmemek için otoyolda geri geri giden sürücü dron kamerasına yakalandı

Hatay'da uygulama noktasına girmemek için otoyol üzerinde geri geri giden ve trafiği hiçe sayarak dönüş yapan sürücü, jandarmanın dron kamerasına yakalandı.

Hatay'da uygulama noktasına girmemek için otoyol üzerinde geri geri giden ve trafiği hiçe sayarak dönüş yapan sürücü, jandarmanın dron kamerasına yakalandı. Ters yöne giren sürücüye cezai işlem uygulandı ve hakkında adli işlem başlatıldı.

Payas İlçesinde O-53 Otoyolu üzerinde Hatay Otoyol Jandarma Komutanlığınca 10 Şubat günü trafik kurallarına uyma alışkanlığı kazandırmak maksadıyla jandarma ekipleri tarafından dron destekli trafik denetimi gerçekleştirildi. Trafik denetimi esnasında uygulama noktasına girmek istemeyen otomobil sürücüsünün geri geri giderek, trafik tehlikeye düşürecek şekilde dönüş yaptığı dron kamerasına yakalandı. Jandarma ekipleri tarafından durdurulan araç sürücüsüne idari para cezası uygulandı ve sürücü hakkında trafik güvenliğini tehlikeye düşürmek suçundan adli tahkikata başlandı.

Manşetler

Toroslarda bahar: 2 bin 400 rakıma taşınan arılar mesaiye başladı
Denize düşen 60 yaşındaki adam boğularak öldü
Taksiyle göçmen kaçıran insan tacirleri polisten kaçamadılar
Çaldığı motosikletle dolaşırken yakalandı: "Polise teslim etmeye gidiyordum" dedi
Isparta’da kestiği ağacın altında kalan adam hayatını kaybetti
Park halindeki aracın tavanında çıkan yangına vatandaşlar müdahale etti
Kamyondan dökülen hafriyatın altında kalan 2 işçi yaralandı
Battaniyenin içinden çıkan para ve cüzdanları teslim etti, yaşlı kadın poşeti sordu
Kırıkhan’da anız yangını yaşandı
Belen’de pikapla çarpışan motosikletin sürücüsü şarampole yuvarlandı