Uyuşturucu kullanan şahıs gözaltına alındı

Adana Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri uyuşturucu kullanımının önüne geçmek için çalışma başlattı.

Adana'da uyuşturucu kullandığı öne sürülen bir kişi gözaltına alındı.

Adana Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri uyuşturucu kullanımının önüne geçmek için çalışma başlattı. Polis bu çalışma kapsamında Onur Mahallesi Turhan Cemal Beriker Bulvarında O.Ç (37) isimli şahsın uyuşturucu kullandığını tespit etti. Polis şahsı "uyuşturucu kullanmak" suçlamasıyla gözaltına aldı.

Manşetler

Tarsus’ta saman balyaları alevlere teslim oldu
Antalya’da 16,6 kilogram eroin ele geçirildi
Tarım işçisi annenin yangın gözyaşları: 7 yıldır kaldığı konteyner gözleri önünde küle döndü
Dörtyol’da hırsızlık olaylarının şüphelileri yakalandı
İskenderun’da aranan 4 şahıs yakalandı
Hatay’da ruhsatsız silah operasyonu: 14 şüpheli yakalandı
Kahramanmaraş’taki yangında 3 engelli kardeş hayatını kaybetti
Kahramanmaraş’ta ikamet yangını: 3 engelli hayatını kaybetti
Kahramanmaraş’ta ikamet yangını: 3 ölü
Mersin’de kayıp 40 küçükbaş dronla bulundu