Vali Su, Dünya Ormancılık Günü Fotoğraf Sergisini açtı

Mersin Valiliğinden yapılan açıklamaya göre, Dünya Ormancılık Günü Fotoğraf Sergisinin açılışına, Vali Su ve eşi Zeliha Su'nun yanı sıra Mersin...

Çanakkale Ruhu" isimli belgeseli de izledi.

Mersin Valiliğinden yapılan açıklamaya göre, Dünya Ormancılık Günü Fotoğraf Sergisinin açılışına, Vali Su ve eşi Zeliha Su'nun yanı sıra Mersin Orman Bölge Müdürü Kenan Akduman ve eşi Hülya Akduman, Mersin Müftüsü Şaban Kondi, davetliler ile vatandaşlar katıldı.

Vali Su, açılışta yaptığı konuşmada, "Orman Haftası münasebetiyle orman konulu resim ve fotoğraf sergisini açıyoruz. Tabii ki, orman bilincinin aşılanması, arttırılması ve farkındalık oluşturmak çok önemli. İnşallah bu sergi buna vesile olacaktır" dedi.

Su, konuşmasının ardından serginin açılışını gerçekleştirdi.

Fotoğraf ve resim sergisini gezen Vali Su, daha sonra alışveriş merkezinde bulunan sinema salonunda gösterimde olan ve Çanakkale Savaşlarında yaşananlar, kahramanlıklar, az bilinen hikayeler, ormanlaştırma çalışmaları ve günümüze kadar ormanlar yangına karşı kahramanca koruyan orman çalışanlarının hikayelerinin konu edildiği "Orman Vatandır-Çanakkale Ruhu" isimli belgeseli izledi.

Manşetler

Kozanlı gurbetçi cüzdanını kaybettiğini gelen telefonla öğrendi
Manavgat’ta çayda kaybolan genç 13 gündür aranıyor
Trafik polisinden örnek davranış
Eliyle yakaladığı yılan bacağını ısırdı: O anlar kamerada
Şehit babası yürekleri dağladı, oğlunun tabutuna koşup öptü
Mersin’de FETÖ operasyonu: 1 tutuklama
Mersin’de ormanlık alana ekilen bin 500 kök kenevir ele geçirildi
Pasajda ölü bulunan Eyüp Can davası: Uzman bilirkişiler inceleme yapacak
Kırmızı ışık ihlali yapıp kazaya neden oldu: 82 bin 719 TL ceza yedi
Kaçak atölyede diş protezi ve implant üreten işletmeye baskın