Vefat eden polis memuru törenle son yolculuğuna uğurlandı

Mersin'de gittiği hastanede kalp krizi geçirerek hayatını kaybeden 53 yaşındaki polis memuru Bekir Şimşek törenle son yolculuğuna uğurlandı.

Mersin'de gittiği hastanede kalp krizi geçirerek hayatını kaybeden 53 yaşındaki polis memuru Bekir Şimşek törenle son yolculuğuna uğurlandı.

Alınan bilgiye göre, Mersin kadrosunda Polisevi Şube Müdürlüğü Sosyal Tesisleri'nde görevli polis memuru Bekir Şimşek, dün Erdemli ilçesindeki evinde rahatsızlanarak hastaneye geldi. Erdemli Devlet Hastanesi'nde muayene olduğu sırada kalp krizi nedeniyle fenalaşan Şimşek, yapılan müdahalelere rağmen kurtarılamadı. Evli ve 2 çocuk babası Şimşek için bugün Erdemli İlçe Emniyet Müdürlüğü'nde cenaze töreni düzenlendi. Tören sonrasında Şimşek'in naaşı Türbe Mezarlığı'na götürüldü. Burada kılınan cenaze namazının ardından Şimşek'in naaşı gözyaşları arasında toprağa verildi.

Törene Vali Yardımcısı Mehmet Yavuz, İl Emniyet Müdürü İdris Yılmaz, Kaymakam Aydın Tetikoğlu, Erdemli Belediye Başkanı Mustafa Kara, İlçe Cumhuriyet Başsavcısı Hidayet Eraslan, diğer protokol üyeleri, il ve ilçe emniyet müdürlüğü personeli ile Şimşek'in ailesi ve yakınları katıldı.

Manşetler

Kahramanmaraş’ta tarlaya yıldırım düştü: 1 yaralı
Adana’da oto galericiler sitesinde silahlı saldırı: Çok sayıda araç zarar gördü
Avrupa ülkelerine ’dijital mektup’ göndererek dolandırıcılık yapan şebeke çökertildi
Isparta’da park halindeki araçta 2 gencin cansız bedeni bulundu
Antalya’da otluk alan yangını itfaiye ekiplerince söndürüldü
Mersin’de suç örgütüne yönelik operasyonda 16 tutuklama
Çocuklarını okuldan almak için yola çıkan anne, motosikletiyle karıştığı kazada hayatını kaybetti
Nostalji tramvayında yangın: Esnafın dikkati tramvayı kül olmaktan kurtardı
Adana’da minibüsün çarptığı yaya hayatını kaybetti
Isparta’da 5 kişinin hayatını kaybettiği feci kazada sürücü tutuklanarak cezaevine gönderildi