Yedek lastikten 2 kilo esrar çıktı

Osmaniye'de jandarma ekiplerince durdurulan bir otomobilin yedek lastiği içerisine gizlenmiş 2 kilo 10 gram esrar ele geçirildi.

Osmaniye'de jandarma ekiplerince durdurulan bir otomobilin yedek lastiği içerisine gizlenmiş 2 kilo 10 gram esrar ele geçirildi.

Edinilen bilgiye göre, Osmaniye İl Jandarma Komutanlığı Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, uyuşturucuyla mücadele kapsamında yürütülen çalışmalar çerçevesinde Diyarbakır'dan Osmaniye'ye uyuşturucu madde getirileceği bilgisi üzerine harekete geçti. Otoyol Jandarması ekipleriyle birlikte güzergâhta uygulama noktaları oluşturuldu. Arslanlı yol kontrol noktasında durdurulan bir otomobilde hassas burunlu narkotik köpeği "Salva" ile yapılan aramada, aracın yedek lastiği içine gizlenmiş 2 kilo 10 gram esrar ele geçirildi. Olayla ilgili araç sürücüsü M.B. (49) ile yolcu G.G. (24) gözaltına alındı. Jandarmadaki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edilen şüphelilerden M.B. çıkarıldığı mahkemece tutuklanarak cezaevine gönderilirken, G.G. adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı.

Manşetler

Isparta’da 5 kişinin hayatını kaybettiği feci kazada sürücü tutuklanarak cezaevine gönderildi
Kumluca’da yüzme alanlarında denetim
Yolcu otobüsünün çarptığı yaya hayatını kaybetti
Direksiyon başında rahatsızlanan servis şoförünün kullandığı midibüs direğe çarptı
Yalnız yaşayan adam bahçe duvarının altında ölü bulundu
Metruk gecekonduda çıkan yangın korkuttu
Eski eşini eşarp ve yastıkla boğan sanık, olay gecesi kız arkadaşına trafikte birisini öldürdüğünü söylemiş
Maskeli hırsızlar çaldı, polis yakaladı: "Çok şükür bulundu"
Seyir halindeki motosiklet alevlere teslim oldu
Polisi karşısında görünce motosikleti bırakıp kaçtı