Yüreğir’de "Arabada Sinema Günleri" başladı

Adana'nın merkez Yüreğir ilçesinde geleneksel hale getirilen "Arabada Sinema Günleri" başladı.

Adana'nın merkez Yüreğir ilçesinde geleneksel hale getirilen "Arabada Sinema Günleri" başladı.

Bu yıl 3.sü gerçekleştirilen etkinlikte binlerce Adanalı dev ekranlarda yayınlanan sinemaları aileleri ile birlikte izlediler. "Dilberay" ve "Bergen" filmlerine yoğun ilgi gösteren Yüreğirli vatandaşlar bugün ise "Müslüm" filmini izleyecek. Film izlemeye gelen vatandaşlara Yüreğir Belediyesi patlamış mısır ve gazoz ikram ediyor.

Yüreğir Belediye Başkanı Fatih Mehmet Kocaispir, "Yaz aylarında vatandaşlarımızın en büyük eğlencelerinden biri olan Araba da Sinema Günleri'ne Dilberay ve Bergen filmiyle başladık. 28Temmuz Perşembe günü ise Müslüm filmi Yüreğir Millet Bahçesinde gösterimde olacak. Aileleri ile sinema izlemeye gelen vatandaşlarımıza patlamış mısır ve gazoz ikram ediyoruz. Adanalı vatandaşlarımız arabada sinema günlerini çok sevdi. Çocuklarımızın ve gençlerimizin hafızasında güzel bir anı olarak kalacaktır" dedi.

Manşetler

Cezaevinden izinli çıkan şahıs boş arazide ölü bulundu
Teknede mahsur kalanları kurtarmak için giden balıkçı teknesi de arızalandı
Osmaniye’de 6 ağır tonajlı aracın karıştığı kazada 2 kişi yaralandı
Osmaniye’de 66 yaşındaki şahsı bıçakla öldüren zanlı tutuklandı
Kahramanmaraş’ta tarlaya yıldırım düştü: 1 yaralı
Adana’da oto galericiler sitesinde silahlı saldırı: Çok sayıda araç zarar gördü
Avrupa ülkelerine ’dijital mektup’ göndererek dolandırıcılık yapan şebeke çökertildi
Isparta’da park halindeki araçta 2 gencin cansız bedeni bulundu
Antalya’da otluk alan yangını itfaiye ekiplerince söndürüldü
Mersin’de suç örgütüne yönelik operasyonda 16 tutuklama