1
  • BIST 14274.02
  • Altın 6129.23
  • Dolar 46.5914
  • Euro 53.073
  • Antalya 34 °C

Başkan Yapar, Kuzeytepe Mahallesi esnafıyla buluştu

Başkan Yapar, Kuzeytepe Mahallesi esnafıyla buluştu
Antakya Belediye Başkanı İbrahim Naci Yapar, Kuzeytepe Mahallesi esnaflarıyla bir araya geldi.

Antakya Belediye Başkanı İbrahim Naci Yapar, Kuzeytepe Mahallesi esnaflarıyla bir araya geldi.

Başkan İbrahim Naci Yapar, Kuzeytepe Mahallesi'nde esnaf ziyaretinde bulundu. Gerçekleştirilen buluşmada Başkan Yapar'a belediye meclis üyeleri ve mahalle muhtarı da eşlik etti.

Esnafın her zaman yanında olduklarını ve onları hiçbir zaman yalnız bırakmayacaklarını ifade eden Başkan Yapar, birlik ve beraberlik içerisinde Antakya için omuz omuza çalışmaya devam edeceklerini belirtti.

Ziyaret, günün anısına çekilen hatıra fotoğrafıyla sona erdi.

Bu haber toplam 323 defa okunmuştur
  • Yorumlar 0
  • Facebook Yorumları 0
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2018 Antalya Haberal | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.